کولاکوویچ: لهستان به اندازه دو تورنمنت بازیکن دارد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: لهستان تیم خوبی است و فعلا صدرنشین و به اندازه دو تورنمنت بازیکن دارد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ در مورد بازی با لهستان در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال 2018 گفت: آنها تیم خوبی هستند و فعلا صدرنشین و به اندازه دو تورنمنت بازیکن دارند.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: از لهستان شناخت خوبی داریم و سال گذشته دو بازی با آنان داشتیم که یک بار بردیم و یک بار هم در خانه‌شان باختیم. به هر حال آنان امروز صدرنشین هستند و در طول سه هفته تنها یک باخت داشتند.

کولاکوویچ در مورد عملکرد جوانان اظهار داشت: آنها در مجموع و به خصوص بازی با برزیل خیلی خوب بودند. مرتضی شریفی، توخته، حضرت پور و‌صابر کاظمی خوب بودند. دوست داشتم صابر و توخته در آمریکا هم بودند، اما ویزا نداشتند. آنها نیاز به کسب تجربه دارند و در مسابقات قهرمانی جهان هم سهمیه دارند.

او گفت: هنگامی که بازیکنان کلیدی فعلی صربستان که مدا‌ل‌های زیادی دارند در هنگام نوجوانی و جوانی از سوی من به تیم ملی دعوت شدند، از نظر اشتباه شباهت زیادی به بازیکنان فعلی جوانان ایران داشتند.

سرمربی تیم ملی در خصوص بودن اسم بسیاری از ملی پوشان فعلی در ترکیب تیم ملی «ب» هم گفت: اگر هر کدام آنان در لیست 16 نفره ما برای قهرمانی جهان قرار بگیرند، نمی‌توانند برای تیم دیگری بازی کنند.

وی در خصوص اینکه تیم ایران دیرتر از میهمانان در هفته پنجم به تهران می‌رسد گفت : قول می‌دهم با تمام وجود برای مردم خواهیم جنگید.

تیم ملی در هفته چهارم لیگ ملت ها بامداد روز شنبه ساعت 3 بامداد با لهستان روبرو می‌شود.

602

کد خبر: 956072

وب گردی

وب گردی