مسابقات قهرمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از فردا آغاز می شود

دکتر کمال جوانمرد از برگزاری مسابقات کشوری رشته های اجتماعی و انفرادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران و خواهران از 6 تا 20 شهریور خبر داد. 

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سرپرست اداره کل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اداره کل ورزش و تربیت بدنی این دانشگاه در چارچوب مسابقات قهرمانی کشور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی 97-96 با هماهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی، رشته های اجتماعی و انفرادی در بخش خواهران و برادران را در دسته یک و دو پس از وقفه ای دو ساله برگزار می کند.

دکتر جوانمرد با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره از مسابقات ارتقای سطح نشاط، شادابی و پویایی دانشجویان است، گفت: توسعه ورزش در بین دانشگاهیان و دانشجویان، انتخاب قهرمانان و ورزشکاران نخبه جهت حضور در لیگ های کشور و مسابقات برون‌مرزی و برگزاری مسابقات دانشجویان در سطوح مختلف از دیگر اهداف برگزاری مسابقات رشته های انفرادی و اجتماعی دانشجویان است.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات به طور غیرمتمرکز با استفاده از پتانسیل های موجود در واحدهای دانشگاهی از ششم شهریور آغاز و تا بیستم شهریورماه در واحدهای دانشگاهی ادامه دارد، اظهار داشت: مکان برگزاری مسابقات رشته های اجتماعی دسته یک و دسته دو در بخش برادران برای رشته بسکتبال دسته یک واحد علوم و تحقیقات، رشته فوتسال دسته یک واحد شیراز و رشته والیبال دسته یک واحد مشهد است.

سرپرست اداره کل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: محل برگزاری مسابقات رشته های اجتماعی دسته یک و دسته دو در بخش خواهران در رشته والیبال دسته یک واحد کرمان، والیبال دسته دو واحد نیشابور، بسکتبال دسته یک واحد همدان و فوتسال دسته یک واحد کرمانشاه است.

دکتر جوانمرد درباره مکان برگزاری مسابقات رشته های انفرادی تصریح کرد: بخش برادران رشته های تنیس روی میز، کاراته و تکواندو در واحد سمنان، بدمینتون در واحد مشهد و کشتی آزاد و فرنگی در واحد کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: بخش خواهران در رشته تنیس روی میز و بدمینتون در واحد قوچان و کاراته و تکواندو در واحد سمنان برگزار می شود.

سرپرست اداره کل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات سومین مرحله مسابقات دانشگاه است. مرحله اول در واحدها و مرحله دوم در استان ها برگزار شد و برگزیده ها درنهایت در مسابقات قهرمانی کشور با حضور 31 تیم متشکل از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در هر یک از رشته ها به رقابت خواهند پرداخت.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با برگزاری این دوره از مسابقات، شور و نشاط و سلامتی در بین دانشجویان بیشتر شده و با شناسایی نخبه های ورزشی، دانشگاه آزاد اسلامی حضور قوی تری در لیگ های برتر کشور داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 966859

وب گردی

وب گردی