معرفی اولین گوشی با مانیتور تاشو

یک شرکت نسبتاً ناشناس با پشت سر گذاشتن شرکت های بزرگ تولید کننده گوشی های هوشمند، اعلام آمادگی کرده است تا اولین گوشی هوشمند با مانیتور تاشو را وارد بازار کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، یک شرکت نسبتا ناشناس که ممکن است اسم آن‌ را تاکنون نشنیده باشید با پشت سر گذاشتن شرکت های بزرگ تولیدکننده گوشی های هوشمند، اعلام کرده که آماده است تا اولین گوشی هوشمند با مانیتور تاشو را روانه بازار کند.

شرکت چینی « Royole»، که مرکز آن در «کالیفرنیا» قلب تکنولوژی آمریکا قرار دارد، در همایشی در «پکن» پایتخت چین، گوشی هوشمند « FlexiPai»، با مانیتور تاشو را معرفی کرد.

صفحه نمایش گوشی در حالت باز 7.8 اینچ (19.8 سانتی متر) است.

بر اساس گزارش «بی بی سی»، این گوشی به حالت تاشو شده و دارای سه مانیتور کوچک جداگانه است. صفحه جلو، عقب و قسمت تا شده که همزمان می توانند تصاویر متفاوتی را نمایش دهند.

شرکت « Royole»، که تنها 6 سال از زمان تاسیس آن می گذرد، اعلام کرده پیش فروش این مدل از گوشی را به زودی در چین آغاز خواهد کرد.

قیمت گوشی با توجه به نسخه و تکنولوژی به کار رفته در آن بین 1290 تا 1863 دلار خواهد بود.

به مشتری های خاص «FlexiPai»، که از قبل برای خرید این مدل ثبت نام کرده اند، مدل ویژه این گوشی عرضه خواهد شد.

تحویل گوشی های خریداری شده، در ماه دسامبر برنامه ریزی شده است.

معرفی گوشی تاشو شرکت «Royole»، باعث شگفت زده شدن دوست‌داران تکنولوژی و حاضرین در همایش معرفی این گوشی شد.

انتظار می رفت که شرکت های پیشرو در زمینه تولید گوشی های هوشمند مانند «سامسونگ» یا «هواوی» اولین عرضه کننده گوشی تاشو به بازار باشند.

براساس اخبار منتشر شده «سامسونگ» می خواهد گوشی تاشو خود را در کنفرانسی که قرار است در تاریخ 7 نوامبر در کالیفرنیا برگزار شود، معرفی کند.

بر اساس تصاویر و ویدئو های منتشر شده از گوشی « FlexiPai»، در شبکه های اجتماعی، چنین به نظر می آید که در این مدل از نسخه ای خاص و دستکاری شده از اندروید استفاده شده باشد.

وجود لرزش در مانیتور در هنگام باز شدن گوشی از حالت تاشدگی نیز گزارش شده است.

وزن 350 گرمی « FlexiPai»، نیز از دیگر نکات مهم این گوشی است که نسبت به «iPhone XS Max» و «Samsung Galaxy Note 9» در حدود 50 درصد سنگینتر است.

«Royole»، اعلام کرده که « FlexiPai»، قابلیت 200 هزار بار تا شدن و باز شدن را دارد و می تواند تا سال‌ها بدون هیچ مشکلی کار کند.

شرکت مشاوره « Creative Strategie» اعلام کرد، تکنولوژی معرفی شده توسط « Royole»، بسیار شگفت انگیز است، هر چند سخت به نظر می رسد که « FlexiPai»، بتواند جای خود را در بازار تکنولوژی پیدا کند.

« Creative Strategie»، همچنین اعلام کرد: « شنیدن معرفی این تکنولوژی توسط شرکتی که تاکنون اسم آن را نشنیده بودیم غیر قابل باور و شگفت انگیز است.»

شرکت مشاوره « Milanesi » نیز اعلام کرد، با معرفی گوشی جدید «Royole»، توسعه دهندگان نرم افزار اکنون می توانند برنامه های کاربردی را برای گوشی های قابل انعطاف بسازند.

شرکت « Milanesi » همچنین اعلام کرد، « Royole»، به زودی از طرف یکی از غول های تکنولوژی خریداری خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 975696

وب گردی

وب گردی