جوانمرد: انجمن های ورزشی دانشگاه آزاد را فعال خواهیم کرد

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ر جلسه روز گذشته کمیته فنی مصوب شد تا اولین آکادمی تخصصی را به صورت آزمایشی  راه اندازی کینم و در صورتی که نتیجه خوبی بدست بیاوریم دیگر انجمن های ورزشی را هم فعال خواهیم کرد.

دکتر کمال جوانمرد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: کمیته فنی باشگاه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی هر هفته به صورت منظم تشکیل می شود و نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این کمیته تصمیم های نهایی را اتخاذ می کنند.

وی افزود: یکی از رهنمود ها و محور بحث های دکتر طهرانچی در مورد استعداد یابی، مدارس سما و کشف استعداد های برتر بوده است. ورزش به صورت حرفه ای هزینه زیادی دارد و ما باید از گذشته و مدارس شروع کنیم. ورزش یک فرایندی است که خواستگاه آن از مدارس است.

مدیرکل تربیت بدنی باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در جلسه روز گذشته کمیته فنی مصوب شد تا اولین آکادمی تخصصی را به صورت آزمایشی راه اندازی کینم و در صورتی که نتیجه خوبی بدست بیاوریم دیگر انجمن های ورزشی را هم فعال خواهیم کرد و به زودی آکادمی های دیگری هم ایجاد می کنیم.

جوانمرد تصریح کرد: مسابقات یونیورسیاد ناپلی ایتالیا در تابستان سال آینده برگزار می شود و با تمام واحد ها مکاتبات لازم را انجام داده ایم و از آنها درخواست کرده ایم تا افراد با استعداد را به باشگاه تربیت بدنی معرفی کنند.قبل از سال جدید اردو های لازم را برگزار خواهیم کرد تا دانشجویان برای شرکت در مسابقات جهانی آمادگی کامل را داشته باشند.

در خصوص مسایل مالی تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به جرات می توان گفت که جزو معدود باشگاه هایی هستیم که تمام مطالبات ورزشکاران در سال 96 را پرداخت کرده ایم و تمام قسط سوم را هم به حسابشان واریز کرده ایم. همچنین پاداش تیم های مدال آور را هم پرداخت کرده ایم و تعدای از تیم ها هنوز خودشان مراجعه نکردند. به طور کل پرونده مالی سال 96 باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی را بسته ایم و قسط اول بسیاری از رشته ها در سال 97 را هم به حسابشان واریز کرده ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 991012

وب گردی

وب گردی