فاز اول مرکز پایش تصاویر دانشگاه هرمزگان افتتاح شد

هم‌زمان با هفته پژوهش و فناوری و با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فاز اول مرکز پایش تصاویر دانشگاه هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمدتقی نظرپور در دیداربا فریدون همتی استاندار هرمزگان بر توجه ویژه به مطالبات دانشجویان دانشگاه هرمزگان و حل مشکلات و تحقق درخواست‌های آنان تأکید کرد.

در این دیدار پیگیری مسائل رفاهی دانشجویان دانشگاه هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت. همچنین داریوش سلیمی مدیرکل حراست مرکزی وزارت علوم و مسئولان دانشگاه هرمزگان نیز حضور داشتند، تحقق خواسته‌ها و مطالبات دانشجویان به‌ویژه در حوزه مسائل خوابگاهی، تغذیه و سرویس رفت و آمد پیگیری شد.

مشارکت در ساخت خوابگاه، تکمیل استخر و حصارکشی محوطه دور دانشگاه هرمزگان از جمله محورهای مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

همچنین در سفر معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم به هرمزگان، فاز اول مرکز پایش تصاویر دانشگاه هرمزگان با حضور نظرپور و سلیمی افتتاح شد.

مرکز نظارت و پایش تصاویر دانشگاه هرمزگان با هدف نظارت جامع و یکپارچه بر پردیس دانشگاه، توسعه زیرساخت مدیریت بحران، ارتقای کارآمدی و افزایش توانمندی حفاظتی، خدمت‌رسانی بهتر به استادان، دانشجویان و کارمندان، کاهش کارمندان بخش انتظامات و بهینه‌سازی وضعیت فعلی دانشگاه راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 991113

وب گردی

وب گردی