ساخت انیمیشن سینمایی «انقراض» با همکاری کانون

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنرپویا انیمیشن سینمایی انقراض را می‌سازند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، ساخت انیمیشن سینمایی انقراض به تهیه‌کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان با سرمایه‌گذاری مشترک کانون پر ورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنرپویا آغاز شده است.

گروه هنرپویا که پیش از این انیمیشن‌های سینمایی «شاهزاده روم» و «فیلشاه» را به‌عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینمای ایران ساخته و عرضه کرده است، این‌بار با مشارکت کانون پرورش فکری کار ساخت اثر انقراض را پیگیری می‌کند.

کانون پرورش فکری نیز به عنوان نهادی با سابقه در عرصه تولیدات کودکان و نوجوانان، در این مشارکت به دنبال تقویت بازارهای جانبی مبتنی بر شخصیت‌ها و قهرمان‌های ایرانی در حوزه تولیدات وابسته به پویانمایی است.

بر همین اساس با توجه به تجربه‌های پیشین گروه هنرپویا در حوزه تولید و اکران داخلی و خارجی و اعتبار ملی و بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این همکاری به عنوان یک شراکت راهبردی محسوب شده و قرار است دریچه‌های جدیدی در بازارهای پایدار و نو در حوزه پویانمایی و صنایع وابسته ایجاد کند.

در این میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دوره جدید فعالیت‌های سینمایی خود، برای اولین بار است که با مشارکت بخش خصوصی و با هدف حمایت و تقویت صنعت انیمیشن کشور، قصد تقویت فرایندهای حرفه‌ای تولید و بازارهای جانبی حوزه پویانمایی را دارد و این پروژه سینمایی گامی مهم در جهت این پویش ملی است.

گفتنی است در آینده نزدیک خبرهای بیشتری از جزئیات این پروژه منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 993818

وب گردی

وب گردی