مراسم معارفه رئیس شورای هماهنگی امور چاپ و انتشارات و رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی

مراسم معارفه رئیس شورای هماهنگی امور چاپ و انتشارات و رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر میرزاده برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر میرزاده با تبریک ولادت امام رضا (ع) تأکید کرد: حضور مرقد مطهر امام رضا (ع) در کشور ایران یک ذخیره معنوی بزرگ و باعث برکت کشور است.

وی با بیان اینکه 6 خرداد 94 در هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مصوب شد مرکزی برای هماهنگی امور رسانه ها به وجود آید، گفت: تبلور آن مصوبه امروز در شورای هماهنگی امور چاپ و انتشارات و رسانه های دانشگاه آزاداسلامی نمایان شده است.

میرزاده اظهار داشت: مدتهاست به این جمع بندی رسیده ام که برای امور رسانه ها و چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی باید سیاست ها، چارچوب ها و مانیفست هایی توسط یک مرکز تنظیم شود تا رسانه های دانشگاه در چارچوب آن مانیفست برنامه ریزی های خود را به اجرا درآورند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به انتصاب علاءالدین ظهوریان به سمت رئیس شورای هماهنگی امور چاپ و انتشارات و رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: خوشبختانه وی سوابق ارزشمندی در زمینه چاپ، انتشارات و رسانه دارد و از این پس به اتفاق همکاران رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی که مسئول اجرایی هستند، با تنظیم روابط و هماهنگی، برنامه ریزی و تهیه دستورالعمل ها و شیوه نامه ها در چارچوب سیاست های کلی انجام مسئولیت می کند.

وی با بیان اینکه سیاست های کلی دانشگاه آزاد اسلامی از اسناد بالادستی نظام، شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبات هیات موسس و هیات امنای دانشگاه، هیات رئیسه و شورای دانشگاه نشأت می گیرد، گفت: در جلسه شورای هماهنگی امور چاپ، انتشارات و رسانه های دانشگاه، اعضای جلسه با همفکری سیاست های کلی دانشگاه را به عنوان شیوه نامه ها، دستورالعمل ها و مانیفست های امور مربوط به رسانه ها و انتشارات دانشگاه را اجرا می کنند.

وی افزود: آقای ظهوریان در این شورا وظیفه ایجاد هماهنگی و برنامه ریزی در چارچوب سیاست های کلی دانشگاه را دارد و هرکس مسئولیت اجرایی رسانه های دانشگاه از جمله روابط عمومی، روزنامه فرهیختگان، خبرگزاری آنا و باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران را دارد، باید در چارچوب مصوبات این شورا، امور را دنبال کند.

دکتر میرزاده در ادامه به قسمتی از حکم انتصاب علاءالدین ظهوریان اشاره کرد و گفت: در چارچوب مقررات و سیاست های کلی دانشگاه، مسئولیت هماهنگی و برنامه ریزی کلان امور محتوایی و ساختاری سازمان چاپ و انتشارات و امور رسانه های دانشگاه (به استثناء امور اجرایی) به جنابعالی محول می شود.

وی افزود: سیاست های راهبردی رسانه ای دانشگاه، اصلاحات ساختاری با رویکرد اثربخشی و چابک سازی رسانه های دانشگاه و سامان دهی فنی و اقتصادی حوزه چاپ و نشر دانشگاه از اهم وظایف آن شورا می باشد. امید است با اتکال به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت داری و قانون مندی، در انجام امور محوله و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر 21 شورای راهبردی در این دانشگاه در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: خوشبختانه این شوراها در حوزه های مختلف راه اندازی شده اند و با سیاست گذاری مناسب، امور محوله را اجرایی می کنند.

وی با بیان اینکه شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی یکی از اولین شوراهایی بود که در دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شد، گفت: خوشبختانه شوراهای راهبردی در دانشگاه آزاد اسلامی جنبه تشریفاتی و تبلیغاتی ندارند و بنا به گفته اعضای همین شوراها موثر عمل می کنند.

میرزاده از رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی خواست در چارچوب سیاست های دانشگاه با علاء الدین ظهوریان همکاری های لازم را انجام دهند. تعهد، جدیت و تجربه سه ویژگی شخصیتی است که در سوابق آقای ظهوریان پیدا می شود. پس از بررسی و مشورت، وی به عنوان رئیس شورای هماهنگی امور چاپ و انتشارات و رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

روزنامه فرهیختگان باید صدای دانشگاهیان تمام ایران باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه روزنامه فرهیختگان باید صدای دانشگاهیان تمام ایران باشد، گفت: فرهیختگان تنها روزنامه دانشگاهی ایران است و باید برای اینکه صدای دانشگاهیان ایران شود، برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم در شورای هماهنگی امور چاپ و انتشارات و رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی انجام شود.

دکتر میرزاده جلسه را با سلام به امام رضا (ع) به پایان رساند: اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ.

در ادامه این نشست، علاءالدین ظهوریان رئیس شورای هماهنگی امور چاپ و انتشارات و رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی با تشکر از دکتر میرزاده به خاطر حسن نیت و انتخاب وی، گفت: از خداوند می خواهم که کارها را به درستی انجام داده و بتوانم در خدمت دوستان باشم.

وی با بازخوانی بیت «خدایا چنان کن سرانجام کار، تو خشنود باشی و ما رستگار» اظهار داشت: البته کارها در دانشگاه آزاد اسلامی به خوبی در حال انجام است ولی از آنجا که همیشه یک حد کمال وجود دارد، امیدوارم بتوانیم به آن نقطه برسیم.

ظهوریان برای تمامی مسئولان رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی آرزوی توفیق کرد.

دکتر طه هاشمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیز با تبریک ولادت امام رضا (ع) ابراز امیدواری کرد روح بلند امام هشتم (ع) پشتیبان اعضای شورای هماهنگی امور چاپ و انتشارات و رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

وی همچنین اعلام آمادگی کرد که معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همکاری های لازم را با شورای هماهنگی امور چاپ و انتشارات و رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهد.

20101

کد خبر: 669799

وب گردی

وب گردی