درباره ما

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (Iranian Student Correspondent Association ) – ایسکانیوز از اسفند ماه ۱۳۸۳ همزمان با آغاز رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری نهم آغاز به کار کرد و از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان پایگاه خبری مجوز فعالیت گرفت.

توسعه پرشتاب فضای رسانه‌ای و ظهور بازیگران جدید در این عرصه فضا را به گونه‌ای شکل داده است که به جرات می‌توان گفت نمی‌توان در جامعه زندگی کرد و از این فضا متاثر نشد، لذا تبدیل شدن جوانان و دانشجویان از مخاطبانی منفعل به کنشگرانی اثرگذار در جهت پیشرفت کشور هدفی است که دانشگاه آزاد اسلامی با ظرفیت عظیمی از جوانان و دانشجویان را ترغیب کرد از طریق آموزش همراه با کارورزی در باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران به این عرصه ورود کند.

ایسکانیوز، رسانه‌ای دانشجویی، آرمانخواه، جستجوگر، حقیقت جو و جسور در انتشار و پیگیری اخبار براساس منافع ملی و در چارچوب اهداف و سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی است و خود را رسانه‌ای تعاملی با رویکردی مخاطب‌محور می‌داند.

پرداختن به مسائل دانشگاه و دانشجویان و تشکل‌ها و اتحادیه‌های دانشجویی و همچنین مسائل اساسی کشور در عرصه‌های مختلف اهم فعایت‌های رسانه ایسکانیوز است.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران هیچ‌گونه وابستگی جناحی و سیاسی ندارد و دنبال کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی با محوریت مردم چراغ راه خبرنگاران ایسکانیوز است.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران در ۳۱ استان نمایندگی فعال دارد و نیروهای فعال در ایسکانیوز را عمدتا دانشجویان شرکت‌کننده در دوره‌های مرکز آموزش باشگاه تشکیل داده‌اند.

مدیرعامل باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران سید امیر محجوب و سردبیر احمد جان‌نثاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =