اولویت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور، رفع نیاز مردم و جامعه است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: اولویت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور رفع نیاز مردم و جامعه است و ما هم در استان همدان در پی تحقق این هدف بزرگ هستیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد همدان، سید حبیب‌الله موسوی‌بهار ظهر امروز در نشست مشترک با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: جامعه پزشکی و آموزش پزشکی به‌طور جدی باید به فکر سلامت مردم ایران باشد.

وی افزود: باید در تربیت فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی که پروانه و مجوز کار می‌گیرند بسیار وسواس و دقت داشت؛ چراکه دانش‌آموختگان این رشته پس از فارغ‌التحصیلی با سلامت مردم سروکار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد: به‌منظور خدمت به مردم جامعه و بهره‌مندی بهتر از شرایط درمان و سلامت، آماده هرگونه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان برای تأسیس رشته پزشکی هستم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

موسوی‌بهار درباره بحث‌های صورت گرفته برای تأسیس رشته پزشکی در همدان گفت: رشته‌های پزشکی با سلامت و جان آدم‌ها سرکار دارند و با تأسیس رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان موافقم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز در این نشست صمیمی بیان کرد: اولویت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور رفع نیاز مردم و جامعه است و ما هم در استان همدان در پی تحقق این هدف بزرگ هستیم.

مرتضی قائمی یادآور شد: امیدوارم این نشست سر آغازی برای همکاری مستمر بیشتر در حوزه پزشکی و سلامت باشد تا بتواند دغدغه مردم در این حوزه را برطرف کند.

وی تأکید کرد: وجود رشته‌های پرستاری، اتاق عمل، روانشناسی بالینی، میکروبیولوژی و در آینده نزدیک، موجب شده تا ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با دانشگاه علوم پزشکی در همدان برقرار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003557

وب گردی

وب گردی