استقبال عصرانه از نمایشگاه کتا‌ب/ خواب دانشجویی در‌فضای سبز مصلی/  بی برنامگی دانشجویان برای خرید کتاب

پنجمین روز نمایشگاه کتاب در حالی به کار خود خاتمه داد که بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، یکی از مهم ترین متن های خبری برگزاری نمایشگاه بود و استراحت دانشجویان در فضای سبز مصلی و بی برنامگی برخی بازدیدکنندگان برای خرید کتاب از حواشی آن به شمار می رفت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، برخلاف ساعات ابتدایی نمایشگاه کتاب استقبال مخاطبان برای بازدید از غرفه های مورد نظر بیشتر شده بود و‌ تعداد زیادی از دانش آموزان و دانشجویان پس از اتمام کلاس های درسی خود به نمایشگاه کتاب مراجعه کردند.

بسیاری از دانشجویان شهرستانی که از صبح برای خرید کتب مورد نظرشان در نمایشگاه حاضر شده بودند برای صرف نهار از فضای سبز مصلی استفاده کرده و مشغول استراحت شدند.

به دلیل فضای کم موجود در نمایشگاه برای استراحت بسیاری از حاضران محبور شدند از فضای سبز مصلی استفاده کنند.
تعداد زیادی از دانشجویان بدون برنامه به نمایشگاه کتاب مراجعه کردند و بدون اینکه قصد خرید کتابی داشته باشند وارد سالن های ناشران دانشگاهی شده بودند. این امر نشان از بی تفاوتی و علاقه کم دانشجویان به خرید کتب دانشگاهی بود.
یکی از دانشجویان در این خصوص گفت: به دلیل قیمت بالای کتاب دانشگاهی نمی توان تمامی کتاب های مورد نظر را تهیه کرد و به همین خاطر بدون اطلاع از‌غرفه ها در نمایشگاه حاضر شدم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1003600

وب گردی

وب گردی