ظرفیت اماکن ورزشی واحدهای دانشگاه آزاد جهت درآمدزایی استفاده می شود

رئیس دبیرخانه هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: با راه اندازی سالن های ورزشی و زمین چمن واحدها جهت درآمدزایی غیرشهریه ای تلاش می کنیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد یاسوج، زریر صالح پور در جلسه هم اندیشی مسئولین تربیت بدنی واحدهای استان بیان کرد: تمام تلاش خود را به کارمی بریم تا بتوانیم از ظرفیتهای موجود ورزشی دانشگاه جهت درآمدزایی استفاده کنیم.

وی گفت: طی بازدیدی که از سالن ورزشی واحد دهدشت داشته ام دارای نواقصی است که با تامین اعتبار و رفع نواقص آن به عنوان یک سالن چند منظوره فوتسال، والیبال،کشتی و دیگر رشته ها در اختیار تیم های ورزشی قرار خواهد گرفت که در بحث درآمدهای غیرشهریه ای کمک بزرگی به واحد خواهد کرد.

صالح پور گفت: در تلاش هستیم که زمین ورزشی واحد یاسوج که کلیه مراحل زیرسازی آن انجام شده و هم اکنون بلااستفاده می باشد را به چمن مصنوعی تجهیز کنیم و باتوجه به اینکه در این منطقه هیچ گونه زمین چمنی وجود ندارد قطعا استقبال خیلی خوبی از آن خواهد شد و پیگیر هستیم که بخشی از هزینه های آن را با رایزنی اداره ورزش و جوانان تامین کنیم.

رئیس دبیرخانه هیات امناء استان همچنین بیان کرد: با توجه به وجود اساتید تربیت بدنی در دانشگاه که دارای مدارک مربیگری و مدرس رشته های ورزشی که مجوز از فدراسیونهای مربوطه را دارند برگزاری دوره های مربیگری رشته های مختلف ورزشی را در دستور کار قرار خواهیم داد و در این زمینه نیز اساتید واحدهای دانشگاهی آمادگی خود را اعلام کرده اند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1003839

وب گردی

وب گردی