ملی‌پوشان زیادی از دانشگاه آزاد اسلامی  به تیم‌های ورزشی معرفی شدند

کاپیتان سابق استقلال گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از دوران گذشته در ورزش فعالیت داشته و دانشجویان زیادی در رده‌های ملی به ورزش حرفه‌ای کشور معرفی کرده است.

محمود فکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی دانشگاه ایسکانیوز درباره تاثیر برگزاری المپیاد های ورزشی در شناسایی استعداد های درخشان گفت: ورزش های آموزشگاهی و دانشگاهی در مجموع تاثیر زیادی روی معرفی استعداد های برتر دارد. زمانی که فوتبال را از شهر جویبار شروع کردم بازی‌های آموزشگاهی باعث شد تا اعتماد‌به‌نفس بالایی برای ادامه فوتبال به‌دست بیاورم.

وی افزود: فعالیت در رشته فوتبال را به صورت جدی دنبال کردم و در نهایت به تیم نساجی مازندران ملحق شدم. زمینه پیشرفت برای من فراهم شد و با تیم استقلال قرارداد امضا کردم. در کل برگزاری المپیاد های ورزشی پله های ترقی دانش آموزان و دانشجویان برای رسیدن به هدفشان خواهد بود.

فکری ادامه داد: قشر زیادی از جوانان کشور دانشجو هستند و همکاری بین فدراسیون های ورزشی و دانشگاه ها در تمامی رده‌ها می‌توانند استعداد‌های برتر را شناسایی کنند و در مجموع همین نفرات به بدنه ورزش تزریق خواهند شد.

کاپیتان سابق استقلال اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت گسترده ای در امر ورزش دارد و ورزش برای دانشگاهیان اهمیت بالایی دارد. مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش وقت و انرژی برای شناسایی استعداد ها صرف می کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی از دوران گذشته در ورزش فعالیت داشته و دانشجویان زیادی در رده های ملی به ورزش حرفه ای کشور پرورش داده و معرفی کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004282

وب گردی

وب گردی