نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب غبار روبی و عطرافشانی شد

همزمان با دهه تکریم و به منظور آمادگی برای استقبال از ماه مبارک رمضان، نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب با حضور امام جمعه میاندوآب، رئیس واحد،  اساتید، کارکنان و دانشجویان  بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصرنظافت، غبارروبی و گلاب افشانی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، امام جمعه میاندوآب با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تبیین جایگاه روزه در سلامت روحی و روانی انسان گفت: ماه رمضان، ماه سلامت و تندرستی است و از لحاظ بهداشت روانی روزه گرفتن در سلامت عملکرد فردی، اجتماعی و آسیب‌های روانی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

حجت الاسلام حمید حسن زاده در ادامه افزود: ماه رمضان ماه برکت و ماه نزول قرآن است و رحمت و مغفرت الهی در این ماه نسبت به ماه های دیگر گسترده تر است. و مهربان بودن با یکدیگر در این ماه از مهمترین ارکان رسیدن انسان به کمالات است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در آیین غبار روبی نمازخانه واحد میاندوآب با تبریک حلول ماه پر خیر و برکت رمضان گفت: ماه رمضان، ماه پرتوافشانی انوار الهی برای تزکیه انفاس و قلوب انسانها در رسیدن به کمالات است و تلاوت آیات کلام الله مجید در این ایام حلاوت تشنگی و گرسنگی را در بیابان خودسازی ها بیش از پیش نمایان تر می سازد.

دکتر رامین رستمی در ادامه افزود: ماه رمضان، فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده‌ داری برای دوری گزیدن از ناپاکی ها و پلیدی هاست و در این ماه تقرب به درگاه حضرت احدیت، تمسک به عشق ملکوتی و اُنس با محبوب یکتا را در وجود انسانها نهادینه می کند.

وی اظهار کرد: شهد مناجات و نیایش سحرگاهان و شامگاهان در ماه خدا، حلاوتی جانها و بصیرت دلها را در وجود مومنان به ارمغان می آورد و در پرتو ستارگان درخشان شب های ماه رمضان، عادت های شوم و بزنکاه را از وجود انسان ها زدوده و انسانی مطابق با شأن و منزلت انبیا و ائمه اطهار در جامعه می سازد.

رئیس واحد در ادامه برای بهره مندی هرچه بیشتر دانشجویان و کارکنان از فیوضات این ماه، به برگزاری هرچه با شکوه تر نماز جماعت ظهر و عصر و نیز برگزاری کلاس های قرائت و تفسیر قرآن در واحد تأکید و بهره گیری از تجربیات برتر دینی معلمان دینی و قرآن و همچنین اساتید حوزه و دانشگاه را از مهمترین برنامه های فرهنگی واحد در ماه مبارک رمضان یاد کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1004567

وب گردی

وب گردی