مسئول روابط عمومی واحد نور عضو اصلی شورای هماهنگی  روابط عمومی شهرستان شد

در انتخابات شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های شهرستان نور که ۳۴ روابط‌عمومی حضور داشتند، نبی خلیلی روابط عمومی واحد نور با 21 رأی به عنوان عضو اصلی این شورا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از واحد نور، صبح امروز انتخابات شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های شهرستان نور با حضور علی شادمان فرماندار این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

شادمان در حاشیه این انتخابات با اشاره به اینکه فضای مجازی بسیار سیال و دامن‌گستر است، اظهار کرد: در گذشته بیشتر رسانه‌ها مکتوب بود؛ اما اکنون به شبکه‌های مجازی کشیده شده است.

وی اضافه کرد: سیاستمدار کسی است که در اظهارنظر خود منطقی بوده و دروغ نگوید؛ مردم نیز باید از مسئولان بخواهند مسائل را شفاف‌سازی کنند. در شرایطی هستیم که دشمن نظام را هدف گرفته است و مسئولان باید در مقابل سخنان خود تقوا داشته باشند.

فرماندار نور تصریح کرد: مردم می‌توانند مسئولان را نقد کنند و این حق طبیعی آنان است؛ اما باید کارهای انجام شده را نیز ببینند و تا جایی که می‌توانند به مسئولان کمک کنند.

شادمان عنوان کرد: اگر دستگاهی ایرادی دارد باید پاسخگو باشد و من هم تا جایی که بتوانم پاسخگو خواهم بود، رسانه باید مسائل را به چالش بکشند؛ اما در شرایط اقتصادی کنونی نباید شخصیت‌ها را تخریب کرد.

وی یادآور شد: ضعف‌های خود را می‌پذیریم و مردم و رسانه‌ها باید همراه مدیران و مسئولان باشند تا کشور را به سوی پیشرفت حرکت دهیم.

به گزارش ایسکانیوز؛ در انتخابات شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های شهرستان نور که ۳۴ روابط‌عمومی حضور داشتند، از بین ۱۲ نامزد در این انتخابات، کمیل کوزه‌گر کالجی با ۳۱ رأی(دفتر نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس)، عادل سالار ۲۵ رأی (آب و فاضلاب شهری)، زهرا خضری ۲۵ رأی (جهاد کشاورزی)، علیرضا حسن‌زاده ۲۲ رأی(دانشگاه مازیار)، اسلام فیضی ۲۱ رأی (فرهنگ و ارشاد اسلامی)، نبی خلیلی ۲۰ رأی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور)، سیدعلی حسینی ۱۹ رأی (شهرداری نور)، مصطفی انشایی ۱۷ رأی (شبکه بهداشت و درمان)، رحیم شیردل ۸ رأی (آب و فاضلاب روستایی) انتخاب شدند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1004992

وب گردی

وب گردی