رسالت مهم نظام آموزش عالی در گام دوم انقلاب اسلامی

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ازآن جایی که دانشگاه آزاد اسلامی دارای جایگاه آموزشی، پژوهشی و  اجتماعی در کشور است و دانشگاهی مردمی تلقی می شود، می تواند در حوزه انقلاب اسلامی اسلامی و تبیین آرمان‌های امام(ره) اثر‌گذار باشد.

حسین نصیرزاده رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره تبیین آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل توسط جامعه دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: از آن جایی که دانشگاه آزاد اسلامی دارای جایگاه آموزشی، پژوهشی و اجتماعی در کشور است و دانشگاهی مردمی تلقی می شود، می تواند در حوزه انقلاب اسلامی و تبیین آرمان‌های امام(ره) اثر‌گذار باشد.

وی افزود: یکی از رسالت های دانشگاه پیوند تاریخ انقلاب اسلامی و جوانان به عنوان آینده سازان کشور است؛ جوانان و دانشگاهیان نقش بسیار ویژه ای در این راستا دارند و می توانند با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، نقش موثری را در در پیش برد آرمان های اصیل انقلاب ایفا کنند.

نصیرزاده تصریح کرد: بیانیه گام دوم که از سوی مقام معظم رهبری تبیین شده است، چشم انداز جدیدی را پیش روی جوان قرار داده تا بتوانند از طریق دانش افزایی، پیشرفت انقلاب اسلامی را رقم بزنند.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به لزوم حرکت نظام آموزش عالی کشور در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: تمامی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور وظیفه دارند در مسیر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گام بردارند؛ زیرا که گام دوم انقلاب اسلامی نقطه پیشرفت جامعه محسوب می شود.

وی در پایان تاکید کرد: مقام معظم رهبری با زحمات زیادی که کشیده اند سعی بر این دارند آینده مرحله اول و دوم انقلاب اسلامی را به یکدیگر پیوند دهند که این تلاش باید از سوی دانشگاهیان اجرایی شود؛ استادان، دانشجویان و مجموعه دانشگاهی رسالت مهمی را در گام دوم انقلاب اسلامی بر دوش دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007012

وب گردی

وب گردی