هدفمان استعدادیابی همراه با درآمدزایی است/ برگزاری کوهپیمایی برای تشکل های دانشجویی در تیرماه

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی هدف اولش استعدادیابی همراه با درآمدزایی است.

دکتر کمال جوانمرد در گفت و گو باخبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره مراسم تجلیل از مدال آوران جاکاراتا گفت: تمام مراحل برای برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران جاکارتا پشت سرگذاشته شده است و به زودی این نشست برگزار خواهد شد.

وی افزود: در اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی هدف اصلی مان استعدادیابی و پرورش دانشجویان قهرمان به همراه درآمدزایی است. اصل مدل ورزشی تربیت بدنی براین اساس بوده و درتلاش هستیم تا با این مدل ورزشی به هدفی که داریم برسیم.

مدیرکل اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: پیگیر راه اندازی مدارس تخصصی ورزش هستیم اما درحال حاضر تمرکزمان را روی تکمیل چارت جدید معطوف کرده ایم تا به زودی در مسیر جدید قرارگیریم.

جوانمرد تصریح کرد: 3 ملی پوش کاراته تیم دانشگاه آزاد اسلامی موفق شدند در مسابقات لیگ‌جهانی شانگ‌های چین مدال کسب کنند و این نشان از آمادگی بالای اعضای خانواده دانشگاه آزاد است. درخشش ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی در تیم ملی که با قهرمانی همراه بوده را را نیز به جامعه ورزشی تبریک می گویم.

وی اظهار کرد: در پایان تیرماه سال جاری همایش کوهپیمایی عمومی برای تشکل های دانشجویی برگزار خواهیم کرد که این گردهمایی ورزشی در رشته کوه سهند واقع در استان اردبیل برگزار می شود. در همین راستا شنبه هفته آینده با فدراسیون کوهنوردی و تشکل های دانشجویی برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: هنوز تصمیمی برای حضور در سوپر لیگ کاراته و تیمداری نگرفتیم و همانطور که گفتم تمرکزمان روی تکمیل چارت ورزشی تربیت بدنی است. البته از فدراسیون کاراته برای تشکیل جلسه با من تماس گرفتند اما هنوز فرصتی برای برگزاری این نشست نکردم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007776

وب گردی

وب گردی