پذیرش مقاله عضو هیأت علمی واحد شبستر در مجله بین المللی الزویر

مقاله عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در مجله بین المللی الزویر مورد پذیرش قرار گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد شبستر، مقاله محمدعلی جبرئیل جمالی عضو هیأت علمی گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در مجله بین المللی الزویر پذیرفته شد.

این مقاله با عنوان «الگوریتم مسیریابی آگاه از ازدحام وفقی مبتنی بر بار شبکه برای مسیریاب های بی سیم در شبکه روی تراشه» با عنوان انگلیسی (An adaptive congestion-aware routing algorithm based on network load for wireless routers in wireless network-on-chip) در مجله علمی بین المللی الکترونیک و ارتباطات (InternationalJournal of Electronics and Communications)، از سوی انتشارات الزویر (Elsevier 2018)، با درجه ایمپکت فکتور 2.115 (ISI (WOS) , Impact Factor 2016 = 2.115) منتشر شده است.

شبکه روی تراشه بی‌سیم(WNOC)، به عنوان یکی از رویکردهای جایگزین، برای رفع چالش‌های NOC معمول نظیر تأخیر و مصرف توان ارائه شده است. علیرغم داشتن پهنای باند بالا در کانال های بیسیم روی تراشه، به دلیل تعداد محدود این کانال‌ها و استفاده اشتراکی از این کانال‌ها، چالش ازدحام در مسیریاب‌های بی‌سیم (WRs) اجتناب ناپذیر است. جهت کنترل ازدحام مسیریاب‌های بی‌سیم در این مقاله، الگوریتم مسیریابی آگاه از ازدحام مبتنی بر بار ترافیکی معرفی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009363

وب گردی

وب گردی