امضای تفاهم نامه دانشگاه آزاد واحد مشهد و شرکت ملی حفاری

دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی و شرکت ملی حفاری ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و شرکت ملی حفاری ایران صبح امروز به‌منظور ایجاد گسترش زمینه‌های همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی برای رفع نیازهای موجود در صنایع کشور و به‌ویژه صنعت حفاری کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم‌نامه به امضای علی سروری‌مجد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد و سیدعبدالله موسوی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران رسید.

محورهای همکاری این تفاهم‌نامه شامل همکاری در برگزاری دوره‌های تخصصی مورد نیاز دانشگاه از سوی شرکت در قبال پرداخت هزینه‌های مربوط، بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌‌های دانشگاه و شرکت برای همکاری در برگزاری دروه‌های کارآموزی برای دانشجویان دانشگاه براساس امکانات و شرایط مورد توافق است.

تعریف و اجرای پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی مورد نیاز، استفاده از امکانات تحقیقاتی (آزمایشگاهی و کارگاهی) متقابل در قبال پرداخت هزینه‌های مربوط، انجام پروژه‌های تحقیقاتی مورد نیاز طرفین براساس فراخوان‌های پژوهشی و قوانین مربوط و انجام بازدیدهای متقابل علمی از دیگر محورهای همکاری در این تفاهم‌نامه است.

به‌منظور پیگیری و اجرایی‌کردن مفاد این تفاهم‌نامه، کمیته مشترکی شامل معاون پژوهش و فناوری و دو نفر به انتخاب طرفین که توسط رئیس دانشگاه و مدیرعامل شرکت رسماً معرفی می‌شوند، تشکیل می‌شود.

مدت اعتبار تفاهم‌نامه از تاریخ امضا به مدت دو سال تعیین شده که با توافق طرفین قابل تمدید است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009387

وب گردی

وب گردی