توزیع کارت آزمون سراسری آغاز شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع کارت آزمون سراسری خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از آغاز توزیع کارت آزمون سراسری خبر داد و گفت: توزیع کارت شرکت در آزمون به همراه برگه راهنما از امروز ۹ تیرماه آغاز شد و تا ۱۲ تیرماه ۹۸ ادامه دارد. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به دریافت پرینت کارت و برگه راهنمای آزمون اقدام کنند.

وی اظهار کرد: آزمون سراسری گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۱۳ تیرماه، آزمون داوطلبان گروه هنر در بعدازظهر پنجشنبه ۱۳ تیر، آزمون داوطلبان گروه علوم تجربی در صبح جمعه ۱۴ تیر و آزمون داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعدازظهر جمعه ۱۴ تیر ۹۸ در ۳۸۱ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۵۱۸ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۹۸ در نیمه دوم شهریورماه ۹۸ منتشر می‌شود. پس از برگزاری آزمون و تصحیح برگه‌ها، کارنامه اولیه در دهه دوم مردادماه ۹۸ منتشر می‌شود.

وی تاکید کرد: داوطلبانی که در آزمون سراسری 98 مجاز به انتخاب رشته می‌شوند با در نظر گرفتن ظرفیت دانشگاه‌ها باید در مهلت اعلام شده نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009649

وب گردی

وب گردی