امکان تحصیل در شهر محل سکونت، مزیت دانشگاه آزاد نسبت به دانشگاه‌های دولتی است

داوطلب شرکت کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحدهای دانشگاه آزاد در اکثر شهرهای کشور وجود دارند و امکان ادامه تحصیل را در محل سکونت داوطلبان فراهم کرده است که این موضوع مزیت دانشگاه آزاد نسبت به دانشگاه‌های دولتی است.

ناطقی داوطلب رشته حسابداری شرکت کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: تاکنون سابقه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی را نداشته ام و مقاطع قبلی را در دانشگاه های غیرانتفاعی و دولتی گذراندم. با توجه به اینکه دانشگاه آزاد سطح علمی بسیار بالاتری نسبت به دانشگاه های غیرانتفاعی دارد این دانشگاه را برای تحصیل در مقطع دکتری انتخاب کردم؛ همچنین واحدهای دانشگاه آزاد در اکثر شهرهای کشور وجود دارند و امکان ادامه تحصیل را در محل سکونت داوطلبان فراهم کرده است که این موضوع مزیت دانشگاه آزاد نسبت به دانشگاه های دولتی است.

وی با بیان اینکه گسترش واحدهای دانشگاه آزاد در شهرهای مختلف و ارائه رشته های تحصیلات تکمیلی با اعضای هیأت علمی کافی باعث شد دانشگاه آزاد را برای ادامه تحصیلات انتخاب کنم، افزود: استرس برای مصاحبه آزمون دکتری در همه داوطلبان وجود دارد که داوطلب اگر با دانش کافی در جلسه مصاحبه حاضر شود می تواند به قبولی امیدوار باشد.

ناطقی در پایان گفت: سطح علمی واحدهای دانشگاه آزاد مناسب است به خصوص واحد علوم‌و‌تحقیقات که در جامعه نیز به عنوان یک «برند» شناخته می شود و از مسئولان دانشگاه تقاضا داریم برای پرداخت شهریه ها تمهیدات و تسهیلاتی در نظر بگیرند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1020940

وب گردی

وب گردی