کتاب انقلاب چهل ساله منبع قابل اعتمادی  برای محققان و دانشگاهیان است

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کتاب انقلاب چهل ساله منبع قابل اعتماد برای محققان برای دانشگاهیان و‌برای نسل جوان ایران و جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با همت انتشارات خط مقدم آئین رونمایی از کتاب انقلاب چهل ساله دستاوردها و فرصت‌ها در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد. در این مراسم دکتر ولایتی و نمایده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه حضور داشتند.

علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس پاسداران در این مراسم گفت: از همه نویسندگان کتاب انقلاب چهل ساله تقدیر و تشکر می کنیم و همچنین از حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی که در این آیین رونمایی از کتاب همکاری صمیمانه‌ای داشتند، ممنونیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی یکی از تحولات و پدیده بزرگ عصر کنونی است که با ظهور خود توانست دستاوردهای متعددی را برای ملت ایران، امت اسلامی و جهانیان به ارمغان آورد.

شیرازی ادامه داد: اگر گذشته را درست بشناسیم، دستاوردهای انقلاب اسلامی روشن‌تر خواهد شد. کتاب چهل ساله، انقلاب گذشته ملت ایران و انقلاب را ترسیم می‌‌کند و بعد به دستاورد های داخلی بین‌المللی و منطقه‌ای می‌پردازد.

شیرازی اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، معنویت‌، عرفان و اخلاص امام این الگو‌ را ترسیم کرده ونظامی را شکل داد که مانند نداشت، در 40 سال گذشته علی‌رغم استکبار جهانی، دشمنان با عناد نتوانستند انقلاب اسلامی را شکست دهند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی را به کشور آورد و تمامی این موارد، از جمله دستاورد های انقلاب به‌شمار می‌رود. ایران پس از انقلاب در ابعاد فرهنگی، نظامی، سیاسی و دفاعی پیشرفت‌های خوبی داشته است، این پیشرفت‌ها در کتاب انقلاب چهل ساله با اسناد آورده شده است.

شیرازی اظهار کرد: این کتاب منبع قابل اعتماد برای محققان، دانشگاهیان و نسل جوان ایران و جهان است. این کتاب به زبان‌های مختلف نیز قابل انتشار خواهد بود

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را ارائه کنیم، نیازمند ده‌ها جلد کتاب هستیم، امیدواریم که جلدهای بعدی کتاب چهل سالگی را آماده و منتشر کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس پاسداران در آیین رونمایی از کتاب انقلاب چهل ساله گفت: از همه نویسندگان کناب انقلاب چهل ساله و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی که در آیین رونمایی از کتاب همکاری صمیمانه‌ای داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی یکی از تحولات و پدیده بزرگ عصر کنونی است که توانسته با ظهورش دستاوردهای متعددی را برای ملت ایران و امت اسلامی و برای جهانیان به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد: اگر گذشته را درست بشناسیم، آن زمان دستاوردهای انقلاب اسلامی روشن‌تر می‌شود. کتاب «انقلاب 40 ساله» گذشته ملت ایران و انقلاب را ترسیم می‌کند و بعد به دستاوردهای داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی می‌پردازد.

شیرازی اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، معنویت‌، عرفان و اخلاص امام خمینی (ره) این الگو‌ را ترسیم کرد و نظامی را شکل داد که مانند نداشت و چهل سال علیرغم دشمنی‌های استکبار جهانی نتوانست انقلاب اسلامی را شکست دهد.

وی افزود: انقلاب در سطح داخلی، استقلال و آزادی آورد که دستاوردهای انقلاب است. انقلاب ایران در ایعاد فرهنگی، نظامی، سیاسی و دفاعی پیشرفت داشته که در این کتاب با اسناد نشان داده می‌شود.

شیرازی خاطرنشان کرد: این کتاب منبع قابل اعتمادی برای محققان، دانشگاهیان و‌ نسل جوان ایران و جهان بوده و قابل ترجمه به زبان‌های مختلف برای انتشار است.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را ارائه کنیم نیاز به ده‌ها جلد کتاب داریم و امیدواریم جلدهای بعدی کتاب «انقلاب 40 ساله» را آماده و منتشر کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023286

وب گردی

وب گردی