پیرایش نمای ساختمان 50 ساله "کاشانی ها"از هفته آینده

شهردار منطقه 11 از آغاز پیرایش نمای ساختمان 50ساله موسوم به "کاشانی ها" که یکی از بزرگترین و پیچیده ترین نماهای شهری تهران است در محدوده پهنه رودکی با اجرای سازمان زیبا سازی شهر تهران و مشارکت شهرداری منطقه 11 طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، نصراله آبادیان در این باره گفت: در راستای آغاز عملیات اجرایی طرح پهنه رودکی که بزرگترین پروژه فرهنگی شهر تهران است ؛ بازپیرایی نما و منظر ساختمان های واجد ارزش موجود در این پهنه آغاز شده است.

وی افزود: ساختمان "کاشانی ها" با 140 واحد تجاری و اداری و 1500 متر ارتفاع که در خیابان ولی عصر (عج) تقاطع لبافی نژاد واقع شده است ؛ به دلیل نصب الحاقات و زوائد از جمله کانال های کولر و سیم کشی های برق و ... دارای سیما و منظر بسیار نامناسبی بود که سبب شد سازمان زیبا سازی شهر تهران با تسهیلگری شهرداری منطقه 11 اقدام به برگزاری جلسات متعدد با هیئت مدیره این مجتمع برای انجام پیرایش ساختمان و حذف زوائد بصری نماید .

آبادیان ادامه داد: در همین راستا سازمان زیبا سازی شهر تهران اقدام به طراحی طرح حذف زوائد و پیرایش بصری و نما ی ساختمان کرد که 70 درصد پیرایش آن توسط ذی نفعان و 30 درصد نیز توسط سازمان زیبا سازی انجام خواهد شد و بر اساس برنامه ریزی انجام شده مدت 4 ماه زمان نیاز دارد تا عملیات پیرایش این ساختمان تکمیل شود.

به گفته شهردار منطقه 11 برای پیرایش نمای ساختمان موسوم به کاشانی داربست نصب شده است و عملیات اجرایی آن هفته آینده انجام خواهد شد.

بزرگترین پروژه فرهنگی شهر تهران در مرکز پایتخت از سوی سازمان زیبا سازی و با مشارکت شهرداری منطقه 11 در 35 هکتار از بخش مرکزی پایتخت پیرامون تئاتر شهر و تالار وحدت در دست اجراست که سال گذشته شناسایی ابنیه ارزشمند و مرمت 7 بنای واجد ارزش تاریخی در این پهنه به پایان رسیده و اکنون فاز دوم اجرای این طرح با مرمت و جداره سازی سایر بناها آغاز شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023333

وب گردی

وب گردی