دومین دوره طرح معرفت رضوی در دانشگاه آزاد مشهد آغاز به کار کرد

دومین دوره طرح معرفت رضوی با حضور دانشجویان منتخب فرهنگی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در واحد مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد مشهد، دومین دوره طرح معرفت رضوی با حضور حدود 500 دانشجوی منتخب فرهنگی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در واحد مشهد آغاز و تا 17 شهریور ادامه دارد.

در این دوره روزانه 4 کلاس در دو محور محتوایی که شامل آشنایی با منظومه امام (ره) و مقام معظم رهبری تحت عنوان کتاب قطب نما و بینش توحیدی از کتاب بنیادی ترین اندیشه ها برگزار می شود.

علیرضا زارع کارشناس فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در بخش بینش توحیدی مباحثی همچون انسان شناسی، قرآن شناسی، معرفت شناسی، حکومت اسلامی، بحث ولایت فقیه و مباحث اخلاقی تدریس می شود.

وی با بیان اینکه در این دوره مباحثی چون شناخت فضای مجازی، سواد رسانه ای و روابط ایران و آمریکا و دشمن شناسی ارائه می شود، ادامه داد: کلاس‌های آموزشی این دوره با حضور استادان برجسته کشوری و اساتیدی از حوزه علمیه قم در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

به گفته وی دانشجویان علاوه بر شرکت در کلاس‌های معرفت‌افزایی و حلقه های تحلیلی با موضوعات مهدویت، ازدواج آسان و ... ، از سایر برنامه های این طرح مانند مسابقات ورزشی، زیارت حرم مطهر امام رضا(ع)، اکران فیلم و بازدید از اماکن دیدنی مشهد استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025808

وب گردی

وب گردی