دانشگاه آزاد رشت در بیش از 150 رشته تحصیلی دانشجو جذب می‌کند

دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه جهان اسلام از دانشجویان نخبه علمی حمایت ویژای دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد رشت، محمدرضا آزاده‌دل معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه ثبت‌نام از دانشجویان ورودی جدید بر اساس اعلام نتایج آزمون و سوابق تحصیلی آغازشده است، اظهار کرد: ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید در تمامی واحدها و مراکز دانشگاه در شهرها و شهرستان‌های گیلان تشکیل شد.

وی با اشاره به تسهیلات اعطایی به دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه جهان اسلام از دانشجویان نخبه علمی حمایت ویژای دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با اشاره به بیش از ۱۵۰ کد رشته مصوب در دانشگاه آزاد اسلامی رشت و در رشته‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا افزود: تا به امروز دو هزار و چهار نفر دانشجوی ورودی جدید برای نیمسال نخست سال تحصیلی ۹۸ در واحد رشت ثبت‌نام کرده‌اند و این روند سیر صعودی دارد.

آزاده‌دل با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از دانشگاه‌های پیشرو در حوزه تولید علم در کشور است، بیان کرد: واحد رشت دارای امکانات بسیار خوبی بوده و در برخی رشته‌ها در رتبه برتر کشوری و منطقه‌ای قرار دارد.

وی با اشاره به سهم دانشگاه آزاداسلامی در تربیت و پرورش علمی منابع متخصص انسانی کشور خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از زمان تأسیس خود در سال ۶۱ با حمایت امام خمینی (ره) تاکنون توانسته دستاوردهای زیادی را به ثمر بنشاند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه این دانشگاه از بدو تأسیس تا به امروز بیش از ۶ میلیون فارغ‌التحصیل و نیروی کار متخصص در کشور تربیت کرده است، گفت: اعضای هیئت‌علمی، همکاران و مسؤولان واحدهای دانشگاه تمام تلاش خود را برای بالندگی علمی کشور معطوف کرده‌اند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028649

وب گردی

وب گردی