برگزاری مسابقه سوگواره دانشجویی اربعین/ فرصتی برای حفظ و نشر آثار حماسه اربعین حسینی

مسابقه سوگواره دانشجویی اربعین حسینی به همت دانشگاه آزاد اسلامی به منظور حفظ و نشر آثار حماسه راهپیمایی اربعین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد به منظور حفظ و نشر آثار مربوط به پیاده‌روی اربعین، مسابقه‌ای را با عنوان سوگواره دانشجویی اربعین برگزار کند.

در پیاده‌روی اربعین‌ برایمان از مسیری که می‌روید، از تفاوت‌ها و اشتراکاتی که در پشت تفاوت‌های ظاهری پنهان شده، از اشتیاق نگاه میزبان و از شوق زائر برای رسیدن به مقصد بگویید. از اتفاقاتی بگویید که شاید در هیچ زمان و مکان دیگری نتوانید تجربه‌شان کنید.

از چیزی که این سفر را جور خاصی به‌یادماندنی و تکرارنشدنی می‌کند و باعث می‌شود این روزهای سال، هر جایی که هستید و به هر کاری که مشغولید، یاد کوله‌پشتی‌تان بیفتید و هوای رفتن و بودن در مسیر اربعین را کنید.

زائران می توانند طی پیاده‌روی اربعین حسینی، سوژه ها و لحظه های به یادماندنی خود را با موضوعات اربعین حسینی، تفاوت‌ها و اشتراکات فرهنگی، قومی و زبانی، جنس ارتباطات مردمی در مسیر حسینی، وحدت و اقتدار شیعه و بروز آن در اربعین و اربعین حسینی؛ مقدمه‌ی ظهور، در قالب های فیلم، عکس، گرافیک و متون ادبی ارسال کنند.

قالب های بخش فیلم شامل مستند، داستان، نماهنگ و فیلم کوتاه، قالب‌های بخش عکس و گرافیک شامل پوستر، عکس و عکس موبایلی همچنین قالب‌های بخش متون ادبی شامل داستانک، روایت، دل نوشته و مقاله می‌شود.

جوایز برندگان این مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد.

مهلت ارسال آثار تا ۲ هفته بعد از اربعین حسینی مصادف با ۱۰ آبان ماه و زمان اعلام نتایج و اختتامیه مسابقات ۱۶ آذرماه خواهد بود.

لازم به ذکر است، متقاضیان برای شرکت در این مسابقات، می توانند به سایت http://Iscanews.ir/soog مراجعه و یا با شماره ۶۶۳۴۸۰۵۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029153

وب گردی

وب گردی