برنامه دانشگاه آزاد اسلامی بیله‌سوار برای جذب دانشجو از جمهوری آذربایجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله‌سوار مغان از تلاش این دانشگاه برای جذب دانشجویان غیرایرانی از جمهوری آذربایجان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حسین منفرد از تلاش این دانشگاه برای جذب دانشجویان غیرایرانی از جمهوری آذربایجان خبر داد و گفت: با آغاز نیم‌سال تحصیلی جدید؛ افزایش کیفیت آموزشی، تلاش برای جذب دانشجویان غیرایرانی از جمهوری آذربایجان با هماهنگی با واحد مرکز استان و توسعه فعالیت‌های پژوهشی از مهم‌‌ترین برنامه‌ها و دستورکارهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله‌سوار مغان هستند.

وی از تلاش این دانشگاه برای معرفی یک شرکت دانش‌بنیان و محصول دانش‌بنیان در ترم جاری خبر داد و تشریح کرد: در عرصه دانش‌بنیان، استادان رشته‌های برق و مکانیک این واحد دانشگاهی محصولی را اختراع و ثبت کرده‌اند که تلاش می‌کنیم این محصول در قالب شرکت دانش‌بنیان معرفی شود و به سمت تجاری‌سازی آن حرکت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله‌سوار مغان با بیان این‌ که حضور دانشجوی غیرایرانی در این واحد دانشگاهی از خبرهای خوب سال تحصیلی جدید خواهد بود، عنوان کرد: در حوزه کشاورزی نیز 2 طرح در نظر داریم که طرح پایانه صادرات محصولات کشاورزی با همکاری واحد اردبیل صورت گرفته است و پیگیر اخذ زمین جانمایی شده برای این طرح با اخذ مجوزهای لازم برای راه‌اندازی پایانه هستیم.

منفرد یادآور شد: طرح مرکز تحقیقات، کشت و فرآوری گیاهان دارویی نیز از برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله‌سوار مغان است که در این راستا زمینی به مساحت ۱۳ هکتار جانمایی شده است و پیگیر تخصیص آن به این واحد دانشگاهی هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029294

وب گردی

وب گردی