دانشجویان از 8 آبان پروپوزال‌های خود را از سامانه پایش انتخاب کنند

رئیس دبیرخانه برنامه‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در طرح پایش گفت: دانشجویان از هشتم آبان ملزم هستند پروپوزال‌های خود را از سامانه پایش آزاد انتخاب کنند.

محمد علی اکبری رئیس دبیرخانه برنامه‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز درباره شروع اجرای طرح پایش گفت: دانشجویان در حال حاضر پروپوزال‌های خود را داخل سامانه پایش بارگذاری می‌کنند؛ اما تاکنون ملزم نبودند که پایان نامه های خود را از طرح پایش انتخاب کنند. در واقع از ابتدای مهر دیگر پروپوزالی خارج از سامانه پایش آزاد پذیرفته نشد.

او ادامه داد: از هشتم آبان ماه یعنی هم‌زمان با شروع ماه ربیع الاول، دانشجویان حتما باید پروپوزال‌های خود را از طرح پایش انتخاب کنند. تاکنون بیش از ده هزار نظام موضوع در سامانه بارگذاری شده و در حال حاضر به شدت کارها را داوری می کنیم.

رئیس دبیرخانه برنامه‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در طرح پایش گفت: فعلا موضوعات را چالش به چالش جلو می‌رویم؛ اما قرار است چالش های بیشتری شناسایی شوند؛ یعنی این چالش‌ها در طول زمان زیاد می‌شوند اما مستمر خواهند بود.

علی اکبری گفت: بی شک دانشجویان از این که پروپوزال‌های خود را از طرح پایش انتخاب کنند، استقبال خواهند کرد. به طور مثال از پایان نامه‌ها در حوزه صنعت ذوب آهن و نساجی قطعا استقبال زیادی خواهد شد؛ چون به شدت برای دانشجویان آینده کاری داشته و شغل دانشجویان را تضمین می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030969

وب گردی

وب گردی