کسب رتبه برتر واحد بندرعباس در ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور

ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس رتبه برتر در بین واحد ها و مراکزدانشگاهی کشور و استان هرمزگان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با اعلام این خبر گفت: بر اساس اعلام ستاد اقامه نماز کشور در خصوص نتایج ارزیابی عملکرد اقامه نماز واحد ها در سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با کسب امتیاز 897 از هزار امتیاز، با 89/7 درصد موفقیت در امر اقامه نماز به عنوان واحد برتر معرفی شد.

سعید مرادپور پیشرفت فعالیت های حوزه نماز در این واحد دانشگاهی را رضایت بخش دانست و گفت: این موفقیت با تلاش مدیران در زمینه تأمین امکانات مورد نیاز ستاد اقامه نماز، تشویق و ترغیب کارکنان، اساتید و دانشجویان در عرصه‌های مربوط به نماز، به دست آمده است.

وی ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در دانشگاه را از برنامه های مهم و اصلی دانشگاه دانست و اظهار کرد: دعوت دانشگاهیان بویژه جوانان در بجا آوردن نماز اول وقت از رسالت هایی است که این دانشگاه تا کنون به خوبی به آن جامه عمل پوشانده است.

به گزارش ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس پیش از این عنوان مجموعه برتر در اقامه نماز در بین دستگاه های اجرایی استان هرمزگان در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1031046

وب گردی

وب گردی