ترسناک‌ترین دانشگاه‌های جهان معرفی شدند / آشنایی دانشجویان با خون‌آشام‌ها و ارواح

5 دانشگاه توسط نظام رتبه‌بندی تایمز به عنوان ترسناک‌ترین دانشگاه‌‌های جهان شناخته شدند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، هر ساله فیلم‌ها و کتاب‌های زیادی در زمینه دنیای ماوراء‌البیعه تولید می‌شود که طرفداران بسیاری دارد. آیا اغلب شما بیشتر وقت خود را صرف می‌کنید تا دریابید قلمروهای ماورای طبیعی وجود دارند یا خیر؟ آیا شما به اندازه کافی شجاعت دارید که در یکی از این دوره‌های دانشگاهی در زمینه جادوگران‌، ارواح‌ و فعالیت‌های ماوراء‌الطبیعه ثبت‌نام کنید؟

اگر به هر یک از این سؤالات فوق پاسخ مثبت دادید، می‌توانید به یکی از دانشگاه‌ ادینبورگ، اسلو، اوپسالا، پنسیلوانیا و اکستر مراجعه کنید. این دانشگاه‌ها توسط نظام ارزیابی تایمز به عنوان ترسناک‌ترین دانشگاههای جهان شناخته شده‌‌اند. دانشجویان در این دوره‌ها مطالبی در زمینه ریشه موجودات ماوراء‌طبیعی و ارتباط انسان با آن‌ها، چگونگی تکامل ساختارهای ارواح و غیره مطالعه می‌کنند.

رشته پاراپسیکولوژی (فراروانشناسی) در دانشگاه ادینبورگ

اگر دانشجویان به مطالعه در زمینه جادو و ماوراء الطبیعه علاقمند باشند می‌توانند در زمینه پاراپسیکولوژی(فراروانشناسی) به ادامه تحصیل بپردازند. این رشته دانشگاه ادینبورگ در انگلستان علم فراروانشناسی را از جنبه‌های تاریخی، تجربیات خارج از بدن، خوابیدن، روان انسان و توانایی‌های آن بررسی کرده است.

دانشگاه ادینبورگ در 50 سال گذشته این دوره را ارائه می‌دهد، این دوره در بسیاری از دانشگاه‌های دیگر نیز ارائه می‌شود.

بررسی جادوگری و جادو در دانشگاه اسلو

این دوره دانشگاه اسلو در نروژ، به تاریخ فرهنگی جادوگری و جادوگری می‌پردازد و به طور خاص داستان‌های شکارچیان جادوگران را در اروپا بررسی می‌کند. در این دوره چگونگی تغییر مفاهیم سحر و جادو، غول‌ها در گذشت زمان و کتابچه‌ راهنمای جراحی مورد بررسی قرار می‌گیرد. دانشجویان می‌توانند در این دوره با مبانی اکتشاف‌گرایی نیز آشنا شوند.

بررسی رسوم اجدادی و ماوراء‌الطبیعه در دانشگاه پنسیلوانیا

مردم همیشه به دنیای ماورای طبیعی اعتقاد داشته‌اند، دانشجویان در دانشگاه پنسیلوانیا ایالت متحده در زمینه چگونگی تکامل نگرش و عقاید ماوراء‌الطبیعی مطالعه می‌کنند و ایده‌های سنتی را به مفاهیم امروزی فرا می‌گیرند. این دوره جنبه‌های مختلفی از جمله عقاید متقابل فرهنگی در علوم ماوراء الطبیعه و بشقاب پرنده‌ها، خون‌آشام‌ها و غیره را در بر می‌گیرد.

بررسی واژه شیطان در دانشگاه اوپسالا

دانشگاه اوپسالا در یک دوره تابستانی واژه «شیطان» در فرهنگ‌های مختلف را از قرن 4 قبل میلاد تا قرن هفتم میلادی بررسی کرده است. در این دوره دیدگاه جامعه در زمینه شیطان و ویژگی‌های آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. در حال حاضر این دوره در دانشگاه اوپسالا برگزار نمی‌شود.

ماجرای ارواح و جادوگران ماورای طبیعی رنسانس در دانشگاه اکستر

این دوره برای دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه اکستر انگلستان در دسترس است و ارواح و جادوگران در ادبیات جهان را به تصویر می‌کشد. این موضوع به طور ویژه بر تصویرگری‌های مذهبی از این موجودات و جایگاه آن در ادبیات متمرکز شده است. آثار نویسندگانی مانند مارلو ، شکسپیر و میلتون در این دوره مورد مطالعه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031596

وب گردی

وب گردی