طنین «مرگ بر فتنه‌گر» در میدان انقلاب / قوه قضائیه با عوامل اغتشاشات برخورد کند

اجتماع مردمی حمایت از اقتدار و امنیت کشور و محکومیت اغتشاش‌گران در میدان انقلاب تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اجتماع حمایت از اقتدار و امنیت کشور و محکومیت اغتشاش‌گران همراه با مطالبات مردمی، ساعت ۱۴:۳۰ امروز دوشنبه چهارم آذرماه ۹۸ در میدان انقلاب تهران آغاز شد.

مردم حضور پرشوری در حمایت از اقتدار و امنیت کشور داشتند و با شعارهایی همچون لبیک یا خامنه‌ای، با مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند. پلاکاردهایی با مضامینی مانند «مرگ بر فتنه‌گر»، «ملت ما بیدار است، از فتنه‌گر بیزار است» در دست حاضران دیده می‌شد.

استقبال مردم به‌حدی بود که صف‌هایی طولانی تا راهروهای داخلی مترو انقلاب نیز کشیده شده بود.

همسر شهید مرتضی ابراهیمی، شهید امنیت پشت تریبون قرار گرفت و با اشاره به میثاق‌نامه پنج‌بندی شهید، از مردم خواست بیدار باشند و با حفظ بصیرت، راه خود را از فتنه‌گران جدا کنند. در ادامه سعید حدادیان ذاکر اهل‌بیت به قرائت شعر‌های انقلابی پرداخت.

قطعنامه تجمع بزرگ مردمی در لبیک به مقام معظم رهبری و حمایت از اقتدار و امنیت کشور توسط مهدی قربانعلی قرائت شد.

شرکت‌کنندگان در این اجتماع با سردادن شعار و در دست داشتن پلاکارد از قوه قضائیه خواستند با عوامل اغتشاشات برخورد کند.

آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، امیر صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه از جمله مسئولانی بودند که در تجمع حمایت از اقتدار و امنیت کشور حاضر شدند.

پرچم آمریکا و اسرائیل توسط مردم شرکت‌کننده در این اجتماع به آتش کشیده شد.

پلاکاردها و شعارهای تعداد زیادی از حاضران به انتقاد از عملکرد دولت به‌ویژه افزایش قیمت بنزین اختصاص داشت. مردم با شعارهایی مانند «ننگ ما، ننگ ما، دولت بی‌ننگ ما» و «مسئولان ذوق نکنند، به عشق رهبر آمدیم» اعتراض خود را به سیاست‌های دولت نشان دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044113

وب گردی

وب گردی