برگزاری سمینار "شیوه های افزایش تاب آوری و حل مشکلات زندگی با اجرای تکنیک های آرامش درون"

طی مراسمی با حضور جمعی از دانشجویان دانشکده الهیات سمینار "شیوه های افزایش تاب آوری و حل مسائل و مشکلات زندگی با اجرای تکنیک های آرامش درون" در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، به همت دانشکده الهیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج سمینار "شیوه های افزایش تاب آوری و حل مسائل و مشکلات زندگی با اجرای تکنیک های آرامش درون" با حضور منیره سیدمظهری رئیس دانشکده الهیات، جمعی از مدیران و استادان و باشرکت پرشور دانشجویان این دانشکده برگزار شد.

در این سمینار که با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین توانایی عضو هیأت علمی دانشکده الهیات واحد کرج و کارشناس صدا و سیما در سالن اجتماعات شهید مفتح برگزار شد؛ در ابتدا تکنیک های چگونگی تصمیم گیری و حل مسئله توضیح داده شد.

از مهمترین نکات توصیه شده توسط دکتر توانایی می توان به اجازه دادن به تفکرات برای بروز، ایجاد بارش افکار و تمرکز و آرامش اشاره کرد.

همچنین افزایش مهارت های زندگی و چگونگی برخورد با مشکلات با تکنیک هایی که همراه با مثبت اندیشی و دور کردن تفکرات منفی می باشد، تمرین و ممارست و تعیین هدف از دیگر موارد ذکر شده در این سمینار بود.

لازم به ذکر است در انتها تعدادی از تکنیک های آرامش درون به صورت عملی اجرا شد.

کد خبر: 1044212

وب گردی

وب گردی