فینالیست‌های بخش قرائت سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت مشخص شدند

قاریان راه یافته به فینال سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور مشخص شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، اسامی قاریان راه یافته به فینال سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور در بخش آقایان مشخص شد.

پس از برگزاری مسابقات بخش قرائت مهدی سعادتی‌کیا از دانشگاه علمی و کاربردی، محمدجواد برخورداری از وزارت بهداشت، امیرحسین حیدری از دانشگاه علوم و معارف قرآنی، یوسف جعفرزاده از وزارت علوم، محمدرضا حقیقت‌فر و مهدی شایق از دانشگاه پیام نور، محمدمهدی کهکشان از دانشگاه آزاد و سیدمحمد حسینی‌پور از وزارت علوم به فینال راه یافتند.

فینال این رقابت‌ها فردا ۱۳ آذرماه در سالن صدرا و سینا دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد. همچنین برگزیده این رشته به هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان راه پیدا می کند که هر دو سال یکبار به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان وابسته به جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

گفتنی است دقایقی پس از برپایی آئین افتتاحیه سی‌وچهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور که از صبح امروز، ۱۲ آذرماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، رقابت‌های رشته قرائت ترتیل دانشجویان در بخش آقایان آغاز شد. در این بخش ۱۹ نفر از مرتلان با قضاوت اساتید و داوران بین‌المللی کشور از جمله غلامرضا شاه‌‌میوه ،علی‌اکبر حسینی، سعید رحمانی و مهدی دغاغله با هم رقابت کردند.

آیین اختتامیه سی‌وچهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاهیان کشور، پنجشنبه، ۱۴ آذرماه در حرم حضرت احمد ابن موسی(ع) با حضور مدیران ارشد همه دستگاه‌های دانشگاهی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044847

وب گردی

وب گردی