تشکل‌های دانشگاه صدا و سیما پویایی ندارند زیرا دانشجویان  نگران استخدام خویش هستند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما گفت: تشکل‌ها باید فضای پویایی داشته باشند؛ اما در دانشگاه صدا و سیما اینگونه نیست؛ زیرا دانشجویان ترس دارند استخدام آنها در آینده به خطر بیفتد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سجاد فخرایی در نشست دانشگاه عمومی که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما، امروز دوشنبه 18 آذرماه 98 در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: در زمان مسئولیت خود بارها از عبدالعی علی‌عسگری (رئیس سازمان صدا و سیما) خواستیم در جمع دانشجویان حاضر شود. بارها نامه‌نگاری انجام شد که براساس صحبت رهبری باید مسئولان در دانشگاه‌ها حاضر شوند.

وی افزود: از دانشجویان دانشگاه صدا و سیما گله دارم؛ زیرا اگر برنامه جُنگ، تفریحی و سرگرمی بود، سالن پر می‌شد؛ اما چون مسائل اقتصادی یا بررسی عملکرد صدا و سیماست، کمتر دانشجویی حاضر می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما ادامه داد: تشکل‌ها باید فضای پویایی داشته باشند؛ اما در دانشگاه صدا و سیما اینگونه نیست؛ زیرا دانشجویان ترس دارند استخدام آنها در آینده به خطر بیفتد.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما با وجود سنگ‌اندازی های برخی مسئولان در حال تأسیس " قرارگاه تحول و اعتلا صدا و سیما " است و از تمام تشکل‌ها و اتحادیه‌های دانشجویی تقاضا داریم در این راه، ما را همراهی کنند.

فخرایی گفت: انتقاد به عملکرد سازمان و سیما باید نظام‌مند و مستمر باشد، نقطه‌ای، برهه‌ای و برای یک سریال و فیلم نباشد. در نشستی که با وحید جلیلی پس از ارسال نامه او داشتیم؛ بر تداوم نقد به عملکرد صدا و سیما تأکید کردیم.

وی افزود: زمانی که دانشجویان فعلی دانشگاه صدا و سیما محافظه‌کار هستند، خروجی نیز رخوت، بی‌محتوایی و آسیب به عملکرد فعلی سازمان صدا و سیما می‌شود.

فخرایی در پایان بیان کرد: ساختار صدا و سیما باید اصلاح شود. از افراد متخصص و دغدغه‌مند برای بهبود این ساختار و ارائه راهکار دعوت به همکاری می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045359

وب گردی

وب گردی