پیام تبریک کلانتری به مناسبت نایب قهرمانی تیم کشتی آزادِ دانشگاه

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نایب قهرمانی تیم کشتی آزادِ دانشگاه در مسابقات جام باشگاه های جهان را تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نایب قهرمانی تیم کشتی آزادِ دانشگاه در مسابقات جام باشگاه های جهان را تبریک گفت.

در بخشی از پیام معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد خطاب به تیم کشتی دانشگاه آمده است: تلاش و همت والای کشتی گیران دانشگاه آزاد اسلامی با فتح بالاترین سکوهای افتخار، شایسته قدردانی و تحسین است. کسب مقام نایب قهرمانی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات باشگاه های جهان، نشان از توانمندی دانشجویان ورزشکار دانشگاه آزاد اسلامی در رویارویی با حریفان و آینده ای روشن برای جامعه فرهنگی و ورزشی ایران اسلامی دارد. این موفقیت ها علاوه بر لطف خداوند سبحان و همت ورزشکاران، حاصل تلاش کادر فنی و حمایت بی دریغ مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی است.

در ادامه پیام کلانتری آمده است: موفقیت به دست آمده را به جامعه ورزش و به ویژه ریاست هیات موسس و هیات امنا و همچنین ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک عرض می کنم. امید است در سالی که به تعبیر مقام معظم رهبری سال رونق تولید در سایه توکل به خدای متعال و تلاش مضاعف، پیروزی های بیشتر و عناوینی برجسته تر از پیش در همه رشته های ورزشی نصیب قهرمانان کشور و دانشگاه آزاد اسلامی شود.

انتهای پیام

کد خبر: 1056307

وب گردی

وب گردی