رویداد شهر هوشمند در ایستگاه پایانی/ جذب ایده‌های برتر در مرکز رشد واحد دزفول

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان دزفول گفت: در رویداد کارآفرینی شهر هوشمند واحد دزفول، از میان 3 ایده برتر موفق به جایزه نقدی این رویداد و 10 ایده بعدی در اولویت پذیرش در مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان قرار گرفتند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، اختتامیه رویداد کارآفرینی دزفول شهر هوشمند با حضور ایده پردازان و علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و مهدی هودگر مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان دزفول، استادان و کارکنان در سالن اجتماعات شهید گودرزی این دانشگاه برگزار شد.
هودگر در آیین اختتامیه رویداد کارآفرینی دزفول شهر هوشمند گفت: این رویداد که افتتاحیه آن در مرداد 1398 و به همت مرکز رشد واحدهای فن آور شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و با برگزاری بیش از 20 برنامه ترویجی در سطوح مختلف شهری انجام پذیرفت که اهم این رویدادها کارگاه ایده پروری و آشنایی با ساز و کار شرکت های نوپا جهت مدیران مراکز تحقیقاتی کشاورزی، گردشگری، مواد و انرژی، نظام پرستاریشهرستان های دزفول و گتوند را می توان نام برد.


وی ادامه داد: جلسات توجیهی در خصوص مفاهیم شهر هوشمندبا اصناف پزشکی، شهرک های صنعتی، اتاق بازرگانی شهرستان و همچنین 10 برنامه دورهمی علمی با انجمن های علمی دانشجویان کامپیوتر، مهندسی پزشکی، مواد و پرستاری و مامایی در خصوص مفهوم نوآوری، استارت آپ و هوشمند سازی برگزار شد.
هودگر ما حصل چند ماه فعالیت برای برگزاری اولین رویداد کارآفرینی شهر هوشمند را 140 ایده از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره عنوان کرد و گفت: با بررسی های اولیه و تعیین اولویت و سطح سنجی 140 ایده 44 ایده مورد پذیرش قرار گرفت که از این تعداد 30 ایده دهنده موفق به ارائه آن در مسابقه ایده شو جشنواره شدند. که از میان 3 ایده برتر موفق به جایزه نقدی این رویداد و 10 ایده بعدی در اولویت پذیرش در مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان قرار گرفتند.


مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان دزفول با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر روی مفاهیمی چون اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان که دغدغه کل نظام جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت یکی از راه های رسیدن به آن هدف حمایت از نسل جوان، خوشفکر و نوآور است که برخلاف تعهدات و قول های مسئولین شهرستان دزفول در زمینه همکاری و همراهی این پویش هیچگونه استقبال رسمی از طرف مدیران در این خصوص انجام نپذیرفت.
وی در پایان گفت: با توجه به برگزاری 11 جشنواره ایتاپ در نیمه دوم سال 98 در سطح استان آمار شرکت کنندگان در این جشنواره ها ایتاپ دزفول شهر هوشمند از نظر تعداد شرکت کنندگان جز سه جشنواره برتر استان است.


در انتها از نفرات اول تا سوم این رویداد توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان دزفول تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1056686

وب گردی

وب گردی