تقدیر از عضو هیات علمی واحد اصفهان به عنوان استاد نامدار حسابداری ایران

نخستین مراسم بزرگداشت استادان نامدار حسابداری ایران با حضور مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، استادان برتر جامعه حسابداری و جمعی از دانشجویان،‌ تالار الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این بزرگداشت از محسن دستگیر عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان به عنوان استاد نامدار حسابداری ایران تقدیر شد.
وحید احمدی، مشاور وزیر علوم و رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور گفت: بزرگداشت عالمان، بزرگداشت علم است و دانشگاه محور توسعه در کشور است از این رو باید دانشگاه ها تاثیر گذاری و قدرت علمی خود را بیش از پیش در جامعه بروز دهند.
وی افزود: مجموعه دانشگاهی کشور، برنامه‌ریزان و متخصصان باید به نگرش هماهنگ برسند تا بتوان مشکلات اجتماعی و اقتصادی کشور را حل کرد.
احمدی گفت: مفهوم علم باید به درستی در کشورهای مختلف تعریف شود تا فرایند تکاملی همراه با خلاقیت، نوآوری و ابتکار در حل مشکلات پیاده شود. البته این رویکرد چند سالی است که در دانشگاه‌های کشور در حال اجراست تا دانشگاه‌ها از وضعیت آموزشی صرف خارج شوند.
لازم به ذکر است محسن دستگیر با دارا بودن مرتبه استاد تمام و 32 سال سابقه درخشان تدریس دارای مدرک دکتری در رشته حسابداری و مدیریت مالی از دانشگاه Essex کشور انگلستان در سال 1377، کارشناسی ارشد در رشته حسابداری و مدیریت مالی از دانشگاه منچستر انگلستان در سال 1356 و کارشناسی حسابداری صنعتی از موسسه عالی حسابداری ایران در سال 1353 می باشد.
در پایان این مراسم علاوه بر تقدیر از محسن دستگیر، از نقی بهرام‌فر، ایرج نوروش، علی ثقفی (پدر علم حسابداری ایران)، علی نیکخواه آزاد، رضوان حجازی (نخستین حسابدار زن ایران)، حمید خالقی مقدم، فریدون رهنمای رودپشتی، هاشم نیکومرام، غلامحسین اسدی و حمید حقیقت به پاس سال‌ها تلاش در عرصه حسابداری، تجلیل شد و هدف از برگزاری این همایش پاسداشت استادان پایه‌گذار رشته حسابداری در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و ارج نهادن به یک عمرفعالیت و زحمات آنان در دانشگاه‌های مختلف کشور است.

پایان پیام/

کد خبر: 1057092

وب گردی

وب گردی