راه اندازی دوره‌های آموزشی آزاد کاربردی و مهارتی در حوزه علوم پزشکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از راه اندازی دوره های آموزشی آزاد کاربردی و مهارتی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید علی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از راه اندازی دوره های آموزشی آزاد کاربردی و مهارتی با هدف ایجاد اشتغال در این دانشگاه خبر داد.

ابطحی اعلام کرد: با توجه به سیاستگذاری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در خصوص افزایش سطح مهارتی دانشجویان، فارغ التحصیلان و افراد جویای شغل، این دانشگاه در جهت نیل به این استراتژی اقدام به پیگیری و اخذ مجوز بیش از 45 دوره کاربردی و مهارتی کرده که تا پایان سال 98 تعداد 20 دوره برگزار و حدود 25 دوره نیز در نیمه اول سال 99 برگزار خواهد شد.

وی افزود: انتخاب اساتید مجرب جهت آموزش کاربردی و مهارتی مباحث و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیتهای آزمایشگاهی، مراکز تحقیقات، سایتهای رایانه و ... دانشگاه و خارج از دانشگاه باعث بالا رفتن سطح کیفی و کمی این دورهها شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اظهار کرد: برگزاری دوره های کاربردی و مهارتی در کنار تحصیل آکادمیک برای دانشجویان و فارغ التحصیلان میتواند امتیازی برای آنها در زمینه کاریابی باشد. ‌

وی در پایان گفت: به شرکت کنندگان در این دوره ها گواهی معتبر (با مجوز از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی) ارائه خواهد شد.

گفتنی است متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.iautmu.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفنهای 02122602642 - 02122614607 و 02122640442 داخلی های 239 و 229 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058540

وب گردی

وب گردی