برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت دهه فجر و بزرگداشت شهید سلیمانی

مدیرتربیت بدنی واحد شیراز از برگزاری چند دوره مسابقه ورزشی تا انتهای سال به مناسبت دهه فجر و همچنین بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

محمد یزدان پناه رئیس تربیت بدنی واحد شیراز در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت دهه فجر گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و همچنین مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دو گروه مسابقات را در نظر گرفته ایم. اولین گروه مسابقات درون واحدی است که در سطح استانی و در رشته های فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون، شطرنج، آمادگی جسمانی برگزار می شود همچنین مسابقات همگانی را برای برادران دانشجو پیش بینی کرده ایم. برای خواهران عزیز دانشجو نیز مسابقات تنیس روی میز، بدمینتون، شطرنج و مسابقات همگانی به خصوص داژبال (وسطی) که انتطار داریم استقبال خوبی از آن صورت گیرد را در نظر گرفته ایم.

وی افزود: سری دوم مسابقات نیز که به مناسبت ۲۲ بهمن خواهیم داشت، مسابقات فوتسال استانی است که در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارس برگزار می شود. همچنین مسابقات همگانی تحت عنوان گل کوچک، دارت و داژبال را نیز خواهیم داشت که در سطح استانی برگزار می شود. یک دوره پیاده روی همگانی بین دانشجویان، کارکنان و اساتید واحد های دانشگاهی پیش بینی کرده ایم که تمام این مسابقات تحت یادبود و گرامی داشت سردار شهید قاسم سلیمانی است.

یزدان پناه در اپایان گفت: در نظر داریم به صورت همزمان تیم های فوتسال و هندبال آقایان و بانوان را نیز راهی مسابقات کشوری کنیم که تیم هندبال بانوان راهی یزد و تیم فوتسال بانوان راهی دزفول می شوند. فوتسال آقایان نیز برای شرکت در مسابقات کشوری راهی اراک می شود.

پایان پیام /

کد خبر: 1059275

وب گردی

وب گردی