خرم: «بهتری» تجربه لازم برای هدایت فدراسیون را دارد

سرپرست نائب رئیسی فدراسیون ورزش های رزمی گفت: «بهتری» تجربه لازم را برای هدایت فدراسیون رزمی دارد و بدون شک حضور وی تاثیرات مثبتی را به دنبال خواهد داشت.

همایون خرم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز عنوان کرد: جزو خانواده رزمی ایران هستم و قطعا تمام تلاشم را می کنم تا اهداف فدراسیون محقق شود. خوشبختانه «بهتری» که سکان هدایت این فدراسیون را در دست گرفته، سالیان زیادی است که در همین مجموعه فعال بوده و به نوعی با شرایط حاکم بر این فدراسیوون کاملا آشنا است.

وی ادامه داد: او سال ها به عنوان رئیس هیات فعالیت داشته و تجربه حضور در فدراسیون را نیز به عنوان دبیر داشته است. در کنار این موضوعات سال به عنوان ورزشکار ، مربی فعالیت کرده و از جمله مدال آوران این رشته های رزمی نیز بوده است. حضور او قطعا می تواند کمک شایانی برای پیشبرد اهداف فدراسیون خواهد بود.

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون ورزش‌های رزمی در خصوص کوچک سازی فدراسیون از رشته‌ها و سبک‌های ناشناخته تاکید کرد: تعدادی از رشته‌ها متقاضی حضور در فدراسیون بودند و فعالیت‌های موقتی داشتند، اما آنها باید برای تعیین تکلیف نهایی و رای کمیته فنی درخواست خود را به وزارت ورزش اعلام می‌کردند که این اتفاق در زمان مقتضی نیفتاده است. در این شرایط درخواست این سبک‌ها در کمیته فنی فدراسیون بررسی شده است و تعداد زیادی از آنها از نظر کمیته فنی حائز ادامه فعالیت شناخته نشدند.

خرم تصریح کرد: نامه‌های که این سبک‌ها برای فعالیت داشتند نیز برای یک بازه زمانی مشخص بود و با پایان بازه زمانی فعالیت خود نیاز به تمدید یا تعیین وضعیت داشتند که این اتفاق افتاد و تعداد زیادی از پرونده‌هایی که در کمیته فنی بررسی شد از شرایط ادامه فعالیت برخوردار نبودند. سیاست فدراسیون ورزش‌های رزمی بر ازدیاد سبک‌ها نیست و فدراسیون این بنا را ندارد که سبک‌های جدیدی را اضافه کند و بنا دارد سبک‌های موجود را ساماندهی، حمایت و کمک کند.

رئیس انجمن پنچاک سیلات در پاسخ به این سوال که حضور او در فدراسیون باعث توجه بیش از حد به این انجمن و عدم توجه به سبک‌های دیگر نخواهد شد، گفت: قطعا اینطور نخواهد بود. اگر مسئولیت نایب رئیسی فدراسیون را برعهده نداشتم باید به توجه به وظیفه ذاتی خود تمام تمرکزم را روی پنچاک‌سیلات می‌گذاشتم، اما در حال حاضر و با توجه به مسئولیت خود باید نگاه جامع و عادلانه به تمام رشته‌های فدراسیون داشته باشم. هر کدام از رشته‌های فدراسیون به فراخور توسعه همگانی، شرایط قهرمانی و جایگاه داخلی و بین‌المللی باید مورد توجه قرار بگیرند و یقینا نگاه فدراسیون به تمام رشته‌های تحت پوشش خود حمایتی خواهد بود و مطمئناً من نیز همین سیاست را دنبال خواهم کرد.

کد خبر: 1061199

وب گردی

وب گردی