برگزاری ۸۸۰ برنامه فرهنگی در دانشگاه الزهرا(س)

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) از برگزاری 880 برنامه فرهنگی طی 10 ماه در دانشگاه الزهرا(س) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ندا مقدم در نخستین رویداد گفتمان پیشرو علمی (گپ): ایده‌ها و تجربه‌های زنان در علم و فناوری با هدف ساده‌سازی علم برای عموم مردم که بعدازظهر امروز در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد، اظهار کرد: به نمایندگی از دانشگاه الزهرا در خدمت شما هستم. این دانشگاه با ۵۵ سال قدمت یکی از بزرگترین مراکز علمی و فرهنگی کشور و بزرگترین دانشگاه جامع دختران در بین کشورهای منطقه محسوب می‌شود.

وی در این رویداد که توسط کرسی یونسکو در ترویج علم برگزار شد، ادامه داد: با ۱۰ هزار دانشجو و ده‌ها هزار دانش‌آموخته حضور پررنگی در آموزش عالی کشور داشته‌ایم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) خاطرنشان کرد: ترویج علم، خردمندی و معرفت در بین زنان از جمله اولویت‌های مهم و حیاتی است.

مقدم بیان کرد: به تناسب مسئولیتی که در دانشگاه دارم، می‌خواهم گوشه‌ای از اقدامات فرهنگی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) را معرفی کنم. در ۱۰ ماه گذشته حدود ۸۸۰ برنامه در معاونت فرهنگی داشته‌ایم که بیش از ۵۰ درصد مرتبط با انجمن‌های علمی ما بود و بیش از صد هزار ساعت کار صورت گرفته است.

وی افزود: چون در دانشگاه ما دختران زیر سایه پسران قرار نمی‌گیرند، استعدادها و توانایی آنها به‌خوبی ظهور و بروز پیدا می‌کند تا با اعتماد به‌نفس بیشتری وارد جامعه شوند.

مقدم تاکید کرد: از بین ۱۸ انجمن علمی، 2 دانشجوی دانشگاه الزهرا (س) دبیر اتحادیه کشوری هستند و به دلیل بالا آمدن دختران در نظام مردانه باید به آنها افتخار کرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر دختران عزیزمان در کشور باشیم. آرزو می‌کنم در این جهان پهناور، انسان‌ها در صلح با خود و جهان هستی باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061208

وب گردی

وب گردی