دانشگاه آزاد اسلامی از تمامی امکانات خود برای مقابله با ویروس کرونا استفاده می کند

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی از تشکیل کمیته ای ویژه به منظور مقابله با ویروس کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه توضیحاتی درخصوص مصوبات جلسه روز گذشته هیأت رئیسه دانشگاه، گفت: در این جلسه که به مسائل مربوط به ویروس کرونا اختصاص داشت، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی توضیحاتی درخصوص این بیماری، نحوه شیوع آن، راه های پیشگیری و درمان احتمالی ارائه کرد.

حیدری خاطرنشان کرد: در پی توضیحات دکتر نفر و بحث و تبادل نظر میان اعضای هیأت رئیسه، مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی پیرو تصمیمات و سیاست های دولت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد و هرگونه تصمیم درخصوص محدود کردن فعالیت ها یا تعطیلی، پس از اعلام این مراجع باشد.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته ویژه مقابله با ویروس کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در جلسه روز گذشته مقرر شد کمیته ای متشکل از معاونت علوم پزشکی، معاونت فرهنگی و دانشجویی و معاونت مجلس و ارتباطات اجتماعی با محوریت معاونت علوم پزشکی تشکیل شود تا ابعاد مختلف پیشگیری و مقابله با کرونا مورد بررسی قرار گیرد.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه بیش از 100 واحد مجری رشته های پزشکی، پیراپزشکی و پرستاری دارد، اظهار داشت: مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک شبکه بزرگ اجتماعی از تمامی ظرفیت ها و امکانات خود به نحو احسن در جهت مقابله با این بیماری استفاده کند.

حیدری خاطرنشان کرد: بنا بر تصویب هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، مقرر شد تمامی اردوها، همایش ها و گردهمایی های این دانشگاه تا اطلاع ثانوی لغو شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061810

وب گردی

وب گردی