چگونگی  ضمانت وام های صندوق امداد قرض الحسنه امداد ولایت +جزئیات

به گفته مدیر عامل سابق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد،  وام‌های صندوق امداد ولایت به مددجویان با کمترین ضمانت پرداخت می‌شود و مددجویان کمیته نیازی به ضمانت ندارند. اگر این مددجویان نتوانند سررسید وام خود را پرداخت کنند از مستمری آن‌ها کم می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مجید باجلان، مدیر عامل سابق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره شیوه ضمانت وام‌های این صندوق برای مددجویان کمیته گفت: چیزی که از مددجویان گرفته می‌شود فقط یک سفته ۵ میلیونی است که به دلیل ضمانتی است که حتما باید در سیستم موسسه قرض الحسنه امداد ولایت ثبت شود.

مدیر عامل سابق صندوق امداد ولایت گفت: در سایر وام‌ها یک فقره چک از ضامن و یک فقره سفته از خود فرد برای پرداخت وام می‌گیریم. به دلیل اینکه مشکل حل ضمانت در وام‌های کمیته حل شود صندوق ضمانت اشتغال آسان وام‌های مددجویان کمیته امداد در نظر گرفتیم.

باجلان افزود: مددجویانی که می خواهند وام بگیرند و وام‌های آنها بالای ۱۰ میلیون تا ۵۰ میلیون است ضمانت اشتغال آسان وام‌های مددجویان کمیته امداد با راحت‌ترین مدارک ضمانت نامه را برای هر موسسه بانکی و مالی که با صندوق امداد ولایت ارتباط داشته باشند صادر می‌کنیم و نیازی به سفته و هیچ مدرک دیگری هم ندارند.

این مقام مسئول گفت: سقف وام‌ها کارگشایی ۵ میلیون تومان، بدون کارمزد با اقساط ۵۰ ماهه است. از ۱۰ میلیون به بالا با اقساط ۶۰ ماهه، سقف وام‌های اشتغال زایی نیز ۳۰ تا ۵۰ میلیون است.

باجلان تصریح کرد: درصدد این هستیم که وام‌ها را پرداخت کنیم، ولی با توجه به اینکه زیر نظر بانک مرکزی هستیم مکاتبات را با بانک مرکزی انجام می‌دهیم که سقف وام‌ها را بالا بیارویم.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1061813

وب گردی

وب گردی