استقلال باخت، سپاهان متوقف شد!

در روزی که زمین و زمان به سود پرسپولیس رقم خورد، هم استقلال بازی مقابل گل گهر سیرجان را واگذار کرد و هم سپاهان در دربی اصفهان به تساوی رضایت داد تا پرسپولیس گام بلندش برای قهرمانی را بردارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، نتایج هفته بیست و یکم لیگ برتر، تمام و کمال به سود پرسپولیس رقم خورد تا این تیم فرار بزرگش را به سمت قهرمانی رقم بزند. شکست غیرمنتظره استقلال و توقف سپاهان در دربی اصفهان با پیروزی یک نیمه ای پرسپولیس همراه شد تا هواداران این تیم خوشحالی خود را دو چندان ببینند.

نیم نگاهی داشته باشیم به نتایج لیگ.

ماشین سازی 0 – نساجی 3

فکری با برد آغاز کرد

دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و نساجی مازندران در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز با پیروزی 3 بر صفر شاگردان محمود فکری خاتمه یافت. محمدمهدی نظری در دقیقه 37، محمد میری در دقیقه 49 و علی شجاعی در دقیقه 71 گل‌های تیم نساجی را وارد دروازه حریف کردند تا نخستین برد این تیم با محمود فکری رقم بخورد. ماشین سازی تبریز نیز به روند شکست های خود ادامه داد.

فولاد یک – شاهین شهرداری بوشهر صفر

یک برد دیگر برای نکونام

جئال دو تیم جنوبی فولاد خوزستان و شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهدای فولاد با برتری شاتگردان جواد نکونام به پایان رسید. در این دیدار تیم فولاد با نتیجه یک بر صفر میهمانش را شکست داد و نهمین برد این فصل خود را جشن گرفت. تنها گل این بازی را آیاندا پاتوسی در دقیقه 63 وارد دروازه شاهین کرد. خرید جدید فولادی ها برای این تیم خوب امتیاز جمع می کند.

سپاهان یک – ذوب آهن یک

توقف تلخ امیر قلعه نویی

در اصفهان جدال همشهری ها برنده نداشت اما بازنده بزرگش سپاهان امیرقلعه نویی بود که حالا بیشتر از همیشه حسرت بازی نکردن مقابل پرسپولیس را می خورد. در این دیدار که با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید، مهدی ترکمان در دقیقه 4 برای سپاهان و دارکو بیدوف در دقیقه 90 و از روی نقطه پنالتی برای ذوب‌آهن گلزنی کردند. سپاهان حالا بیش از همیشه نگران افزایش فاصله امتیازی با پرسپولیس است.

گل گهر سیرجان یک – استقلال صفر

باخت تلخ فرهاد

اما در سیرجان شاگردان مجید جلالی در روزی عجیب و تاریخی استقلال را با یک گل شکست دادند. در این دیدار، علیرضا ابراهیمی مدافع پیش تاخته گل گهری ها در دقیقه 61 دروازه استقلال را گشود تا شیرین ترین برد فصل تیم خود را رقم بزند. شرایط ویژه استقلال در این دیدار به علت نداشتن زمین تمرین، برگشت خوردن پرواز اول این تیم به سیرجان و پرواز مجدد به این شهر بعد از چند ساعت معطلی و نبردهای بی سرانجام مدیریتی هعم جالب توجه است.

پیروزی یک نیمه ای پرسپولیس

این نتایج در حالی رقم خورده که تیم پرسپولیس در مهم ترین بازی هفته با دو گل از سد شهرخودرو پیش افتاده است.

کد خبر: 1062294

وب گردی

وب گردی