بهانه نمی‌آوریم اما دو روز هیچ کار خاصی نکردیم!

مربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه تیمش در روزهای منتهی به بازی با گل گهر تمرینات خوبی را پشت سر نگذاشته است گفت: دنبال بهانه نیستیم اما در دو روز اخیر هیچ کاری انجام ندادیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مجید نامجو مطلق مربی استقلال در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل گل گهر گفت: این پیروزی را به تیم گل‌گهر سیرجان تبریک می‌گویم. بهانه‌ نمی‌آوریم ولی ما هفته گذشته از نظر تمرینی وضعیت خوبی نداشتیم.

دستیار فرهاد مجیدی ادامه داد: تمرینات دو روز قبل از بازی را به علت بارندگی از دست دادیم و در سالن تمرین کردیم. در روز قبل از بازی که تمرین حساسی برای تیم‌ها است، به علت نامساعد بودن زمین چمن و سالن، تمرین را تعطیل کردیم و بدون تمرین به سیرجان آمدیم. پرواز ما به سیرجان هم دیشب دچار مشکل شد.

وی افزود: این‌ مسائل بهانه‌های شکست در این بازی نیست. بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند. موقعیت‌های خوبی را به دست آوردیم که استفاده نکردیم. روی ضربات آخر مشکل داشتیم که باید روی این مسائل کار کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: واقعیت این است که در دو روز قبل از بازی کار خاصی نکردیم. فکر می‌کنم تیم ما امروز سنگین بود. باز هم به تیم گل‌گهر سیرجان تبریک می‌گویم. در دیداری که مستحق شکست نبودیم، مغلوب شدیم و باید این شکست را در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

کد خبر: 1062299

وب گردی

وب گردی