کشف محصولات  بهداشتی از انبار یک شرکت پخش و یک شرکت باربری

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی از کشف اقلام بهداشتی از انبار یک شرکت پخش و یک شرکت باربری خبر داد و گفت: در بازرسی‌های انجام شده، از انبار شرکت مذکور ۱۲۵ هزار عدد دستکش یکبار مصرف و ۱۳۵ عدد محلول ضدعفونی کننده کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمدحسین درودی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از کشف اقلام بهداشتی از انبار یک شرکت پخش و یک شرکت باربری خبر داد و بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز شهروندان به اقلام بهداشتی، طی بازرسی از انبار یک شرکت پخش تعدادی از اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم جهت پیشگیری از اتبلا به ویروس کرونا کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: در بازرسی‌های انجام شده، از انبار شرکت مذکور ۱۲۵ هزار عدد دستکش یکبار مصرف و ۱۳۵ عدد محلول ضدعفونی کننده کشف شد.

وی با اشاره کشف ۳۵ هزار عدد دستکش لاتکس به ارزش ۱۴۰ میلیون ریال گفت: همچنین ۳۵ عدد کارتن ۱۰ عددی دستکش لاتکس که جمعا ۳۵ هزار عدد می‌شود، طی بازرسی از یک شرکت باربری کشف شد.

گفتنی است، ۱۲ اسفندماه درودی در گفت‌وگو با میزان از کشف ۲۲ هزار ۵۰۰ عدد ماسک تولید شده و ۹ هزار پد بهداشتی جمعا به ارزش ۵۶۷ میلیون ریال از یک کارخانه تولیدی خبر داد.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1063131

وب گردی

وب گردی