30 هزار خودرو هنوز به شهرهای مبدأ بازنگشته اند/کاهش 57 درصدی ترددها در 17 روز

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به اینکه کاهش 57 درصدی ترددها را در 17 روز گذشته شاهد هستیم گفت: متاسفانه 30 هزار خودرو هنوز به شهرهای مبدأ بازنگشته اند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: امروز مقررات سختگیرانه تری برای تردد خودروها به خصوص در اطراف پارکها و بوستان ها انجام خواهد گرفت.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با افرادی که این سختگیری ها را نادیده گرفته و به توصیه مسئولان و پلیس توجهی نکنند وفق مقررات رفتار خواهد شد.

وی ادامه داد: برای خودروهای متخلف جریمه 500 هزار تومانی و توقیف یک ماهه در نظر گرفته می شود زیرا عمل به توصیه پزشکان و متخصصان از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرهنگ نادر رحمانی گفت: از روز 25 اسفند تا پایان روز 12 فروردین ماه ترددهای جاده ای نسبت به سال گذشته و مدت مشابه حدود 57 درصد کاهش داشته است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: این در حالی است که تنها در 24 ساعت گذشته ما شاهد کاهش 30 درصد حجم ترددهای جاده ای هستیم.

وی ادامه داد: ما پیش بینی می کنیم بین 20 تا 30 هزار خودروها هنوز به کلانشهرها و موطن خود بازنگشته اند که از این عزیزان می خواهیم هر چه سریعتر اقدام به بازگشت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064861

وب گردی

وب گردی