آغاز فعالیت‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به‌صورت مجازی از شنبه ۱۶ فروردین/ به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها

مسئول ستاد مرکزی آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فعالیت‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از روز شنبه ۱۶ فروردین، همزمان با پایان تعطیلات نوروزی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئول ستاد مرکزی آموزش مجازی دانشگاه، از آغاز فعالیت‌های آموزشی این دانشگاه در سال جدید خبر داد و گفت: بر اساس بخشنامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که 13 فرودین‌ماه ابلاغ شد، تمامی کلاس‌های آمورشی این دانشگاه از شنبه مورخ 16 فروردین‌ماه 99 به‌صورت غیر حضوری و برخط برگزار می‌شود. همچنین زمان برگزاری امتحانات نیز مطابق تقویم آموزشی ابلاغی خواهد بود و در صورت هرگونه تغییر، مراتب از سوی سازمان مرکزی دانشگاه اعلام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تمامی امتحانات طبق روال گذشته به صورت حضوری برگزار خواهد شد، ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ترم تحصیلی جاری دانشگاه آزاد اسلامی با قوت و با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های دانشگاه، تا پایان شیوع ویروس کرونا به‌صورت مجازی ادامه می‌یابد و در صورت نیاز، کلاس‌ها به‌صورت فشرده تا تیر یا مردادماه ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد مرکزی آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه دانشجویان، دغدغه و نگرانی در مورد برگزاری کلاس‌های عملی نداشته باشند، خاطرنشان کرد: کلاس‌های آزمایشگاهی و عملی در ترم جاری و در صورت نیاز در تابستان به‌صورت حضوری برگزار می‌شوند.

علمایی از تشکیل سه ستاد آموزش مجازی در سطوح مختلف دانشگاه خبر داد و گفت: ستاد مرکزی آموزش مجازی در سازمان مرکزی تشکیل شده است. همچنین ستاد دیگری نیز در سطح استان با مسئولیت رئیس استان و ستادی در هر واحد با مسئولیت رئیس واحد تشکیل شده است. در استان و واحد، فردی به‌عنوان مسئول آموزش مجازی تعیین و به ازای هر چند دانشجو، یک پشتیبان قرار داده شده تا هر کجا به مشکل برخورد کردند، از او کمک بگیرند.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی درباره برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه نیز بیان کرد: بر اساس بخشنامه رئیس دانشگاه، برگزاری جلسات دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری در شرایط فعلی با توجه به ملاحظات و دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی تا پایان فروردین ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064965

وب گردی

وب گردی