ارسال لیست 400 هزار نفر از رانندگان تاکسی برای دریافت تسهیلات به وزارت رفاه

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: امروز لیست 400 هزار نفر از رانندگان تاکسی برای دریافت تسهیلات یک تا 2 میلیون تومانی امروز به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، در باره حمایت‌های صورت گرفته از رانندگان تاکسی با توجه به شیوع ویروس کروناگفت: هیأت دولت مصوباتی در این خصوص ابلاغ کرده است و فرایند اجرایی این مصوبات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از امروز پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت: امروز فهرست 400 هزار نفر رانندگان تاکسی در سراسر کشور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارائه تسهیلات ارسال می‌شود.

ضامنی افزود: بر اساس مصوبه دولت این رانندگان از یک تا 2 میلیون تومان بر اساس تعداد خانوار تسهیلات دریافت می‌کنند که باز پرداخت آن هم در مدت زمان طولانی است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: تعدادی از رانندگان تاکسی نیز که تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند با مذاکرات صورت گرفته با سازمان تأمین اجتماعی باید بیمه بیکاری دریافت کنند که این موضوع نیز پیگیری خواهد شد و اقدامات لازم در این خصوص نیز انجام می‌شود.

وی از همکاری اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با سازمان تأمین اجتماعی برای پالایش مجدد لیست رانندگان تاکسی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی خبر داد.

فارس

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کد خبر: 1065034

وب گردی

وب گردی