زمان برگزاری آزمون دکترای تخصصی و پژوهشی (Ph.D) تغییر کرد

زمان برگزاری آزمون دکترای تخصصی و پژوهشی (Ph.D) وزارت بهداشت تغییر کرده و به اواخر تیرماه موکول شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، زمان برگزاری آزمون دکترای تخصصی و پژوهشی (Ph.D) وزارت بهداشت تغییر کرد. این آزمون که مقرر بود طی روزهای ۲۱ تا ۲۳ خرداد ماه امسال برگزار شود، به روزهای ۲۵ تا ۲۷ تیرماه موکول شد.

در ابتدای اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی در این باره آمده است:ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی سلامتی و قبولی طاعات و عبادات، به اطلاع داوطلبان شرکت در آزمون دکترای تخصصی و پژوهشی(Ph.D) می‌رساند با توجه به اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به شرایط پیش آمده در کشور، آزمون دکترای تخصصی و پژوهشی (Ph.D) که مقرر بود طی روزهای ۲۱ تا ۲۳ خرداد ماه برگزار شد به تاریخ ۲۵ تا ۲۷ تیرماه تغییر می‌یابد.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: داوطلبان گرامی توجه کنند که زمان بندی برگزاری آزمون هر رشته، بر اساس نوبت صبح یا عصر هر یک از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه طبق همان نوبت بندی اعلام شده در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون است.به عنوان مثال آزمون رشته‌هایی که قرار بود در نوبت صبح پنجشنبه ۲۲ خرداد برگزار شود به نوبت صبح پنجشنبه ۲۶ تیرماه منتقل شده است و سایر نوبت‌ها نیز به همین شکل است. بر همین اساس آزمون مجموعه رشته‌های داروسازی در نوبت عصر روز چهارشنبه ۲۵ تیرماه خواهد بود.

لازم به ذکر است آخرین مهلت ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات و مدارک از یکشنبه ۱۴ اردیبهشت تا سه‌شنبه ۱۶ اردبیهشت خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067227

وب گردی

وب گردی