تکلیف مشمولان با تغییر تاریخ برگزاری آزمون ارشد چیست؟

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور به گلایه‌های مشمولان خدمت سربازی در زمینه تغییر تاریخ برگزاری آزمون ارشد پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، برخی از دانشجویان در تماس با ایسکانیوز گلایه‌هایی مبنی بر تغییر تاریخ آزمون ارشد مطرح کرده و اعلام کردند برای برگه اعزام به خدمت سربازی را به سازمان نظام وظیفه ارسال کرده‌اند. از طرفی شنیده‌هایی مبنی بر تغییر زمان برگزاری آزمون ارشد و موکول شدن به تابستان به گوش می‌رسد که این دانشجویان را نگران کرده است، زیرا خدمت سربازی در مطالعه آنان وقفه ایجاد می‌کند.

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به برگزاری آزمون ارشد در تاریخ 22 و 23 خردادماه اظهار کرد: تصمیم‌گیری در زمینه تغییر تاریخ آزمون ارشد توسط ستاد ملی کرونا صورت گرفته و از عهده سازمان سنجش خارج است.

وی ادامه داد: اگر تاریخ جدیدی برای برگزاری آزمون‌ها از سوی ستاد ملی کرونا نیز اعلام شود، باز هم سازمان سنجش در این زمینه تصمیم‌گیرنده نیست.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در صورتی که تاریخ آزمون‌ها به دلیل ویروس کرونا تغییر پیدا کند، یک رخداد ملی به وقوع پیوسته است. سازمان نظام وظیفه نسبت به این امر مطلع بوده و می‌داند همه کشور با ویروس کرونا درگیر هستند. همکاران ما نیز همکاری‌های لازم را با سازمان نظام وظیفه انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067902

وب گردی

وب گردی